سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان گفت: مذاکرات خوبی با مهران شاهین‌طبع داشته‌ایم و حرف او برای ما سند است، اما فعلا فرصت لازم برای عقد قرارداد رسمی پیش نیامده است.

باشگاه شهرداری گرگان: با شاهین‌طبع قرارداد رسمی نداریم/ با پتی در حال مذاکره‌ایم

 گزارش گلستان ۲۴؛ آرش فولادیان در گفت و گو با ایسنا، درباره عقد قرارداد مهران شاهین‌طبع با باشگاه شهرداری گرگان برای در اختیار گرفتن سکان هدایت تیم بسکتبال این باشگاه، گفت: آقای حمیدرضا کلاسنگیانی از سرمایه‌های بسکتبال ایران و خصوصا گرگان هستند، اما متاسفانه بنا به دلایلی ادامه هم کاری با او محقق نشد و به همین دلیل سریعاً وارد مذاکره با چند تن از مربیان خوب کشور شدیم که در نهایت با آقای شاهین‌طبع به توافق نهایی رسیدیم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه مهران شاهین‌طبع به همراه تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی عازم چین شده‌اند، نتوانستیم با او پای میز قرارداد بنشینیم، اما حرف آقای شاهین‌طبع برای ما سند بوده و پس از بازگشت تیم ملی به ایران قرارداد خود را با این سرمربی رسمی می‌کنیم. 

سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان ادامه داد: تمرینات ما نیز در حال حاضر تعطیل نیست و قرارداد یک تعداد از بازیکنان مانند امیرحسین صدیقی، روزبه ارغوان، علیار نجفی و احمد بوستانی هم با تیم بسته شده است. بقیه انتخاب‌ها نیز باید با نظر آقای شاهین‌طبع باشد که این اقدامات پس از پیوستن او به تیم با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

او همچنین درباره وضعیت قرارداد پری پتی گارد راس آمریکایی تیم شهرداری گرگان که یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در فصل گذشته بود، نیز گفت: با توجه به علاقه‌ای که پتی به هواداران گرگان دارد، تمایل زیادی برای همکاری با تیم نیز دارد اما فعلا قراردادی با او نداریم و فعلا مذاکرات ادامه دارد. ضمن اینکه باید پتی مد نظر آقای شاهین‌طبع نیز باشد.

فولادیان در پاسخ به این سوال که هدف گذاری نایب قهرمان فصل گذشته سوپر لیگ بسکتبال چیست؟ اظهار کرد: همانطور که می‌دانید تیم خوبی در فصل گذشته داشتیم و هوادارن ما علاقه زیادی به این تیم دارند، قطعا هدف ما از انتخاب نفراتی چون مهران‌ شاهین‌طبع حمله به عنوان قهرمانی است تا برای این هوادارن بجنگیم. هدف شهرداری گرگان برای فصل جدید کسب عنوان قهرمانی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار