مدیرکل بنیاد گلستان با تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان و شهرستان گرگان، از برگزاری بالغ‌بر 1400 ویژه‌برنامه در این ایام خبر داد.

تشریح برنامه‌های بنیاد گلستان در هفته دفاع مقدس

گزارش گلستان ۲۴؛ اسرافیل وزیری در روز چهارشنبه 27 شهریور 1398 در مصاحبه با سایت ایثار گلستان گفت: حضور حماسه‌آفرین مردم در هشت سال دفاع از انقلاب اسلامی باعث شد دفاع مقدس به الگویی برای تمامی آزادی خواهان جهان تبدیل‌شده و دشمنان انقلاب را ازآنچه کرده‌اند پشیمان کند.
وی تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم را فرصتی بسیار ارزشمند برشمرد و تأکید کرد: تا زمانی که جوانان ایران اسلامی راه شهدا را ادامه می‌دهند هیچ دشمنی نمی‌تواند کوچک‌ترین گزندی به انقلاب وارد نمایند.
وزیری گفت: یکی از رویکردهای مهم ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس تبیین حضور گسترده مردم در دفاع مقدس است.
مدیرکل بنیاد شهید استان گفت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی همزمان با هفته دفاع مقدس در استان اجرا می‌شود.
وی مهم‌ترین برنامه‌های این هفته را برگزاری مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدا با مشارکت نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی استان در تمامی گلزارهای شهدا، هماهنگی با شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه برای سخنرانی پیام‌آوران ایثار در نماز جمعه، اجرای طرح سپاس، هماهنگی با صداوسیما و رسانه‌های مکتوب جهت پوشش برنامه‌های هفته دفاع مقدس، تجلیل از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت با رویکرد ایثار اجتماعی، نواختن زندگی ایثار در مدارس شاهد، تشکیل کرسی‌های تلاوت به یاد شهدای هفته دفاع مقدس، تبلیغات محیطی با رویکرد گرامیداشت دفاع مقدس و محرم و اجرای پایش سلامت والدین شهدا و جانبازان در طول هفته، نصب تصاویر شهدای شاخص استان در میدان‌ها و خیابان‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های هنری در مدارس و تجلیل از کارکنان ایثارگر و رزمنده هشت سال دفاع مقدس  برشمرد.
وزیری ادامه داد: برگزاری کلاس بصیرت‌افزایی برای کارکنان، حضور منسجم کارکنان بنیاد و خانواده شهدا و ایثارگران در نمازهای جمعه، صدور بیانیه به مناسبت تبریک هفته دفاع مقدس نیز در این ایام انجام می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه دفاع از اسلام و انقلاب جز از مسیر شهدا امکان‌پذیر نیست، گفت: رسانه‌ها تمام تلاش خود را برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جامعه و جوانان به‌کارگیرند.

/ایثارواحد گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار