حمیدی با اشاره به اینکه کاندیداها به شکل مختلف به دستگاه های اجرایی نزدیک می شوند، گفت: امکانات دستگاه های دولتی نباید در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.

امکانات دستگاه های دولتی نباید در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد

گزارش گلستان ۲۴؛ «محمد حمیدی»  امروز(یکشنبه ۲۴ شهریور) در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: مدیران دستگاه هایی اجرایی باید به این مهم واقف باشند که پست و مسئولیت طعمه نیست و یک فرصت برای خدمت به مردم است.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: بر اساس تاکید دادستان مرکز استان ترک فعل ها نیز جرم است و این مهم خیانت به مسئولیت و امکاناتی است که در اختیار ما قرار داده شده است.

 

حمیدی افزود: اگر نظارت مدیران به دستگاه های اجرایی بیشتر باشد بسیاری از نارضایتی ها و شکایت های مردمی اتفاق نمی افتد و باید تلاش کنیم که خود را سالم نگه داریم و در مسیر سلامت دستگاه اجرایی نیز کوشا باشیم و این مهم منجر می شود بسیاری از پرونده ها شکل نگیرد.

 

وی گفت: کشور در مقطع حساسی قرار دارد، سابقه چنین تحریم هایی در مدت چهل سال شاهد نبودیم و برای برگشت پول بسیاری از محصولات که در دیگر کشورها به فروش می‌رسد با مشکل رو به رو هستیم.

 

فرماندار گرگان افزود: در شرایط حساسی قرار داریم ولی مقاومت می کنیم و این مقاومت ها منجر می شود که بر مشکلات فائق بیایم.

 

وی به اقدامات جبهه مقاومت و سقوط پهبادهای آمریکایی اشاره کرد و یادآور شد: وظیفه داریم در این مقطع خدمت صادقانه را به مردم ارائه دهیم و با این اقدام رضایت مردمی را نسبت به خدمات دولت افزایش دهیم.

 

فرماندار گرگان ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس را با وجود کمبودها پشت سر گذاشتیم گرچه خسارت زیادی از جنگیدیدم ولی برکات زیادی دفاع مقدس برای ما به همراه داشت.

 

حمیدی متذکر شد: ملتی که هشت سال در ابتدای انقلاب در برابر ابرقدرت های جهان ایستاد امروز باید پس از چهل سال آسانتر مقاومت کند، در هفته دفاع مقدس با برنامه هایی که تبیین شده باید روحیه جهادی را بین جوانان تبیین کنیم.

 

فرماندار گرگان بیان کرد: حضور مدیران در مناسبت‌ها کمرنگ شده و حضور در مناسب ها جزوی از وظایف و کار مدیران است و امید داریم در هفته دفاع مقدس رنگ و بوی ادارات دفاع مقدسی و انقلابی باشد.

 

حمیدی تاکید کرد: در ایام دفاع مقدس از ۵۰ خانواده جانباز بالای ۷۰ درصد دیدار خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی برای راهپیمایی حماسی اربعین، تاکید کرد: چهار موکب را شهرستان گرگان در راهپیمایی اربعین برپا می شود و دستگاه های اجرایی از این موکب ها حمایت کنند.

 

فرماندار گرگان ابراز داشت: کمتر از ۶ ماه به انتخابات باقی مانده و هرچه به این ایام نزدیک می شویم تنور انتخابات گرمتر می شود، کاندیداها به شکل مختلف به دستگاه های اجرایی نزدیک می شوند و امکانات دستگاه های دولتی نباید در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار