معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: با هدف کنترل ترافیک بازگشت زائران از مرز مهران سه پایانه پشتیبان برای انتقال مسافران از مهران به داخل کشور انتخاب شد.

سه پایانه پشتیبان برای مرز مهران مشخص شد

گزارش گلستان ۲۴؛ مهران قربانی روز (چهارشنبه) در نشست خبری که در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد، گفت: به دلیل جذابیت مرز مهران هر ساله در روز اربعین و روزهای بعد از آن با ترافیک شدیدی در این مرز مواجه هستیم و مسافرانی که از مرزهای چذابه و شلمچه به کربلا رفته‌اند ترجیح می‌دهند از مرز مهران به کشور بازگردند.

وی ادامه داد: بر این اساس ستاد اربعین شرایطی ر ا برای مسافرانی که مرز مهران را برای بازگشت به کشور انتخاب می‌کنند تعیین کرده است.

قربانی اظهار داشت: سه شهر کرمانشاه، همدان و اندیمشک به عنوان پایانه‌های پشتیبان مرز مهران، مسافران را از این  سه پایانه به شهرهای خود منتقل می‌کنند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بر این اساس زائرانی که از پایانه برکت در مرز مهران تصمیم به بازگشت به وطن دارند نمی‌توانند مستقیم به محل سکونت خود بازگردند.

براساس توضیحات عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زائرانی که در زمان بازگشت از مرز مهران به پایانه معین همدان منتقل می‌شوند می‌توانند به مقاصد شهرهای قم، ساری، مشهد، گرگان و بجنورد بلیت اتوبوس تهیه کنند.

قربانی گفت: مسافرانی که از مرز مهران به پایانه مسافری معین اندیمشک منتقل می‌شوند قادر به تهیه بلیت اتوبوس برای شهرهای اراک، یزد، شهرکرد، اصفهان و خرم آباد خواهند بود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: همچنین مسافرانی که از مرز مهران به پایانه مسافری معین کرمانشاه منتقل می‌شوند می‌توانند به مقاصد شهرهای کرج، تهران، تبریز، رشت، سنندج، سمنان و قزوین، ارومیه و اردبیل بلیط تهیه کنند.

این تصمیم فقط برای مرز مهران گرفته شده است و مسافرانی که برای بازگشت به وطن پایانه‌های مرزی چذابه، خسروی و شلمچه را انتخاب می‌کنند با سرویس مستقیم به محل سکونت خود باز می‌گردند.

ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار