رعیت فراخوان هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت را اعلام کرد.

اعلام فراخوان هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت

گزارش گلستان ۲۴؛ «محمد رعیت» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی موسسات و مراکز قرآنی کشور و ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، راهبری آموزش های قرآن و عترت در موسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور، شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان و به روز رسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی کشور در رشته های مختلف آموزش قرآن و عترت را از اهداف هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت برشمرد.

 

وی افزود: این آزمون در ٤ گروه امتحانی و ١٥ رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت، حفظ قرآن کریم و، آموزش های الکترونیک در دی و بهمن سال جاری برگزار می شود.

 

رعیت با بیان اینکه زمان ثبت نام این آزمون از ١٢ آبان تا ١٢ آذر است، اظهارداشت: علاقه مندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir    مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار