فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع)‌ گفت: امروز به برکت نیروهای مسلح و همت مردم ذره‌ای از خاک ایران اسلامی زیر سم اشغالگران قرار ندارد و با مدیریت رهبری، ‌خون شهدا و جبهه مقاومت، مرزهای انقلاب به پشت دیوارهای اسرائیل رسیده است.

مرزهای امروز ایران به پشت دیوارهای اسرائیل رسیده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی در همایش اقتدار عاشورایی در قوچان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد ، گفت: کشوری که در سال ۵۷ ریشه‌ای نداشت امروز به برکت انقلاب اسلامی در افغانستان، پاکستان، عراق، یمن و لبنان گسترده شده است.

وی اضافه کرد: اگر وجود امام (ره) و برنامه و مدیریت ایشان و خون شهدا نبود طبق برنامه‌ دشمن امروز باید شاهد حضور فرمانداران عراقی و یا مزدوران آمریکایی در این سمت ها می بودیم. فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع)‌ با اشاره به سخنان رهبری که جمهوری اسلامی، شرف، ناموس و امنیت کشور را مرهون خون شهدا خوانده‌اند گفت: گذر تاریخ نباید برخی از وقایع را کهنه کند، دشمنان پول خرج می‌کنند که یاد و خاطره فداکاری‌ها و روزهای دفاع مقدس را در زندگی مردم کمرنگ نشان دهند و ما وظیفه‌داریم به ازای حقی که شهدا بر نماز ، قرآن، امنیت و ناموس ما دارند ذکر کننده خاطرات دفاع مقدس باشیم.

احمدی گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب حوادث تلخ تجزیه‌طلبی، ناپختگی در انتخاب ریاست جمهوری بنی‌صدر و جریان نفاق را تجربه کردیم و جریان نفاق جریان گسترده و پرعائله‌ای نبود اما به علت اینکه در آن افراد سابقه‌های قبل انقلاب و زندان داشتند جلب اعتماد کرده بودند و توانستند در فضایی امن شخصیت‌هایی بزرگ که بازوان امام به شمار می‌آمدند همچون شهید صدوقی، دستغیب و بهشتی را ترور کنند.

وی افزود: قوه دفاعی کشور امروز تحول ایجادی توسط امام خمینی (ره) در ارتش را یقین و باور دارد چرا که قبل از انقلاب ارتش برای دفاع از تاج‌ و تخت شاه تربیت‌ شده بود اما با تحولی که امام ایجاد کرد ارتش توانست در برابر دشمن ایستادگی کنیم علیرغم اینکه سپاه و بسیج در ابتدای تشکیل بود و نیروی انتظامی تجهیزات دفاعی در برابر جنگ کلاسیک را نداشت.

او یادآور شد: اخلال‌گری در اقتصاد کشور که امروز برخی آن را بزرگ  می‌کنند از ابتدای انقلاب و در دوران دفاع مقدس با امضای کارتر آغاز شد و این تهدید هر سال توسط روسای جمهور آمریکا اعلام شد اما ما با همین حصر اقتصادی توانستیم سربلند از جنگ عبور کنیم.

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع)‌ گفت: هیچ اجماعی در دنیا قوی‌تر از اجماع تشکیل‌ شده علیه ایران در سال ۵۹ نخواهد شد اما امروز ترامپ بعد از ساقط شدن پهپاد آمریکایی و مصادره کشتی انگلیسی به دنبال اجماعی علیه ایران با هدف ظاهری ایجاد امنیت برای نفت‌کش‌هاست که این اجماع هنوز به سه کشور هم نرسیده یعنی انگلیس، فرانسه و آلمان متابعت نکرده‌اند اسرائیل از ترس عقب‌نشینی کرده و ترامپ به‌تنهایی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

/برنا

ارسال نظر

آخرین اخبار