رضا جامی، در مصاحبه با گلستان24؛

مردم ایران این انقلاب را از خودشان می دانند و به راحتی حاضر نیستند آن را از دست بدهند. زیرا برای رسیدن به این انقلاب خون داده اند.

مردم انقلاب خود را به هیچ قیمتی از دست نخواند داد/ مجلس آینده مجلسی ولایی خواهد بود

رضا جامی، مدیر سایت خبری تحلیلی اترک، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، انتخابات 7 اسفند امسال را لبیک به ندای رهبر انقلاب دانست و افزود: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی در راستای حمایت از انقلاب اسلامی که خون های بسیاری برای به ثمر رسیدن آن هدیه شده است، لبیک مقام معظم رهبری را پاسخ دادند و حضور حماسی خود را بار دیگر به تصویر کشیدند.

جامی با اعتقاد به این که این حضور نشان دهنده این بود که توطئه های دشمنان این نظام به حمدالله خنثی شده است، ادامه داد: مردم ایران این انقلاب را از خودشان می دانند و به راحتی حاضر نیستند آن را از دست بدهند. زیرا برای رسیدن به این انقلاب خون داده اند. حتی در دور افتاده ترین روستاهای این کشور، یک خانواده شهید وجود دارد.

 

رضا جامی انتخابات

 

وی افزود: ملت ایران از انقلاب خود با جان و دل دفاع می کنند و هیچ گاه از آن دلسرد نمی شوند. هرچند ممکن است در این بین افرادی به عنوان مسئول کار اشتباهی هم انجام دهند، اما مردم انقلاب خود را به هیچ قیمتی از دست نخواند داد.

خبرنگار وبسایت اترک کم رنگ جلوه دادن حضور پر شکوه ملت ایران در پای صندوق های رای را، یکی از ترفند های دشمنان دانست و بیان داشت: آن ها همیشه سعی دارند کاستی ها نظام را مطرح کنند و مردم را دلسرد کنند تا در انتخابات شرکت نکنند. هر گاه هم که مردم حضور پیدا کردند ، آن را کمرنگ جلوه داده یا فقط به حاشیه هایی مثل حصر سران فتنه می پردازند.

جامی عنوان کرد: مجلس آینده هم انشاءالله یک مجلس ولایی خواهد بود. در تفکر و سلیقه های مردمی تغییراتی شکل گرفته است اما در کل کشور شخصیت هایی که انتخاب شدند، شخصیت هایی مردمی هستند و انشاءالله مدافع ملت و ولایت فقیه خواهند بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار