رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: مسائل و موضوعاتی که در اجلاسیه سراسری نماز مطرح خواهد شد باید وحدت آفرین باشد.

وحدت آفرینی اجلاسیه سراسری نماز

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در جمع اعضای برگزاری بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز با تاکید بر اینکه نباید استفاده‌های سیاسی از اجلاسیه شود گفت: مسائل و موضوعاتی که در اجلاسیه مطرح خواهد شد باید وحدت آفرین باشد و این اجلاسیه باید به حل مشکلات نماز در مدارس کمک کند.


حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی تاکید کرد: باید از تشریفات و تجملات در برگزاری این اجلاسیه خودداری شود و این مراسم نباید مزاحمتی برای رفت و آمد مردم ایجاد کند.


حجت الاسلام والمسلمین قرائتی افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز و ساخت ویژه برنامه‌ای در خصوص گرایش نوجوانان به نماز و تقدیر از خادمان برتر این عرصه از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند در این اجلاسیه تاثیر بسزایی داشته باشد.


استاندار گلستان هم در دیدار با رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: نماز حلقه اتصال، وحدت و همدلی در اقوام گلستان است.


هادی حق شناس افزود: کمیته‌های ششگانه این اجلاسیه جلسات لازم را در استان برگزار کرده اند و پیگیری‌های خوبی صورت گرفته است و خوشبختانه آمادگی مناسبی در استان جهت برگزاری اجلاسیه وجود دارد.


او افزود: دستگاه‌های اجرایی نقش غیرقابل انکاری در این اجلاسیه سراسری خواهند داشت و بیشتر دستگاه‌ها تا به امروز اعلام آمادگی کرده اند.


حق شناس، اجلاسیه سراسری نماز را فرصتی برای گلستان دانست و گفت: تلاش داریم با بهره برداری صحیح از این اجلاسیه در راستای اشاعه فرهنگ نماز، وحدت و همدلی بیش از پیش استفاده نماییم.


بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز،  آذر امسال در استان گلستان برگزار خواهد شد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار