رئیس سازمان مدارس علوم ومعارف اسلامی صدرای ولایت گفت: دغدغه ما تحقق رشد و تعالی دانش آموزان در مسیر آموزشی و تربیتی است تا با کمک آن ها گام دوم انقلاب محقق شود.

۱۶۰ مدرسه صدرا در کشور فعال است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام‌ حامد تقدیری صبح چهارشنبه در آیین افتتاح مدرسه علوم و معارف اسلامی گرگان اظهارکرد: سازمان مدارس صدرا تلاش می کند به دانش آموزان اعتماد کرده و آن ها هم باید در تحقق اهداف گام دوم انقلاب قدم بردارند.

وی افزود: سازمان مدارس صدرا با ۱۶۰ مدرسه و ۱۱ هزار و ۵۲۰ دانش آموز و سه هزار و ۵۴۰ معلم و دغدغه مند تربیتی در سراسر کشور فعالیت می کند.

تقدیری با بیان این که ۴۵ درصد دانش آموزان ما دختر و ۵۵ درصد پسر هستند، ادامه داد: ۱۲۵ مدرسه صدرا در مقطع متوسطه دوم و در رشته علوم و معارف اسلامی فعالیت می کند و بقیه مدارس در مقطع متوسط اول و ابتدایی است.

وی گفت: دغدغه ما تحقق رشد و تعالی دانش آموزان در مسیر آموزشی و تربیتی است تا با کمک آن ها گام دوم انقلاب محقق شود.

تقدیری بیان کرد: در همین راستا برنامه های خوبی مانند مدیران جوان که در مدارس نخبه گزینی می کنند و برنامه مشاوران جوان که دانش آموزان توانمند اجتماعی و علمی را با فضای مدیریت کلان آشنا می کند، برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: همچنین برنامه آموزشی المپیادهای فانوس طلایی که مجموعه المپیادهای آموزشی مدارس اسلامی است و برنامه فتح الفتوح را در پیش داریم.

تقدیری تصریح کرد: برای دانش آموزان دختر هم برنامه ویژه ای داریم زیرا سازمان تبلیغات اسلامی در مدیریت جدید توجه خاصی به عرصه زنان و بانوان دارد.

وی بیان کرد: اردوهای خاص، برنامه و حمایت های بیشتری برای دختران در نظر گرفته ایم که در خانه صدرای جوان پیشتبان دانش آموزان مدارس هستیم.

تقدیری خاطرنشان کرد: ورودی مدارس صدرا با مصاحبه و آزمون است که می توانند دانش آموزان بعد از گذراندن این مراحل در آن تحصیل کنند.

مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار