دبیر هیات والیبال گلستان از حضور قطعی ۲۴ تیم داخلی و خارجی در رقابت‌های تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن خبر داد و گفت: از مجموع این ورزشکاران، ۹ والیبالیست گلستانی هستند.

۹ گلستانی در تور جهانی والیبال ساحلی بازی می‌کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ پروز فرخی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بهمن سالمی، آرش وکیلی، رحمان رئوفی، حامد میرزاعلی، آق‌محمد سلاق، بهمن قلی پوری، رسول یمرلی، کامبیز کلته و وحید نیکوفر، گلستانی های حاضر در این مسابقات هستند.
بگفته وی ۹ تیم از جمهوری اسلامی ایران به همراه ۱۶ تیم از کشورهای تایلند، عمان، ژاپن ، قزاقستان، لهستان، سوئد، اسلوونی و ایتالیا در این رویداد ورزشی به مصاف هم خواهند رفت.
مسابقات جهانی تور تک ستاره والیبال ساحلی ایران از سه شنبه ۹ مهر در زمین ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا(ع) بندرترکمن برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا سال گذشته و در دوره نخست این رقابت‌ها تیم ایران الف با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی با پیروزی مقابل تیم ایران ب با ترکیب رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی به مقام قهرمانی دست یافته بود.
 گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است و صد درصد اعضای تیم های اعزامی از ایران به بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را گلستانی ها تشکیل دادند. 
شهرستان ساحلی بندرترکمن با ۸۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان و کرانه شرقی دریای خزر قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار