مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از بهره‌برداری ۱۴ هزار و ۱۰۰ واحد تعمیری و احداثی مناطق سیل‌زده استان خبر داد.

بهره‌برداری از ۱۴۱۰۰ واحد تعمیری و احداثی در مناطق سیل‌زده گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدتقی زمانی‌نژاد صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار کرد: ۱۷ مهرماه جاری به مناسبت روز روستا پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با اعتبار ۲۶۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: در این مراسم از ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد تعمیری سیل‌زدگان به بهره‌برداری خواهد رسید که اعتبار این پروژه ۱۷۸ میلیارد تومان است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان تصریح کرد: همچنین در این روز از ۵۰۰ واحد مسکونی احداثی در مناطق سیل‌زده نیز با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.
زمانی‌نژاد گفت: افتتاح یک هزار واحد مسکن روستایی طرح ویژه با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان و ۵۹ طرح هادی روستایی با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت: همچنین در این روز ۲ هزار جلد سند مالکیت شهری و روستایی به مالکان اهدا خواهد شد.
 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت بازسازی اماکن سیل‌زده استان گلستان از طریق بنیاد مسکن اگر در کشور اول نباشد حتما دوم خواهد بود و اتفاقات خوبی در این بخش رخ داده است.
زمانی‌نژاد گفت: در حال حاضر یک هزار و ۱۱۳ واحد مسکونی سیل‌زده به مرحله نصب در و پنجره رسیده و پیش‌بینی می‌شود طی ماه‌های آینده به زودی به مرحله تحویل و بهره‌برداری برسد.
وی تاکید کرد: در مجموع برای بازسازی اماکن سیل‌زده استان گلستان ۵۷۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که ۱۸۰ میلیارد تومان آن بلاعوض بوده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان تاکید کرد: در عملیات احداث و بازسازی اماکن سیل‌زده حداقل سه نفر به مدت ۶ ماه برای هر واحد اشتغالزایی ایجاد شده است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار