زمانی نژاد از پرداخت ۱۰۸ میلیارد و ۷۱۱ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۲۱ هزار و ۸۵۴ مالک واحد خسارت دیده از سیل گلستان خبر داد.

پرداخت ۱۰۸ میلیارد و ۷۱۱ میلیون تومان کمک بلاعوض به مالکان خسارت دیده از سیل

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدتقی زمانی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در سیل استان گلستان ۲۱ هزار و ۱۱۲ واحد خسارت دیدند که ۷ هزار و ۴۰۷ واحد احداثی و ۱۳ هزار و ۷۰۵ واحد تعمیری هستند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان تعداد مالکین معرفی شده به بانکهای عامل را ۲۶ هزار و ۳۹۴ نفر اعلام کرد و افزود: تا کنون ۲۰ هزار و ۸۳۴ نفر با بانک های عامل عقد قرارداد کرده اند.

 

وی تصریح کرد: تا کنون ۱۰۸ میلیارد و ۷۱۱ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۲۱ هزار و ۸۵۴ مالک واحد خسارت دیده از سیل استان گلستان پرداخت شده است.

 

زمانی نژاد از آغاز تعمیر ۱۲ هزار و ۸۷۹ واحد تعمیراتی خبر داد و اظهارداشت: تا کنون تعمیر ۱۱ هزار و ۱۰۲ واحد به اتمام رسیده است.

 

وی، آواربرداری ۳ هزار و ۶۸ واحد، پی کنی ۵ هزار و ۵۲۲ واحد، اجرای فونداسیون ۴ هزار و ۴۰۰ واحد،  اجرای اسکلت  ۳ هزار و ۷۶ واحد، اجرای سقف ۱ هزار و ۵۲۳ واحد، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی۹۴۷ واحد را از اقدامات انجام شده بنیاد مسکن گلستان برشمرد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: تا کنون ۲۴ هزار و ۵۰۰ تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در بین سیل زدگان استان توزیع شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار