شکست ناپذیری شطرنج‌باز گلستانی در مسابقات جایزه بزرگ سویس، گلزنی سردار آزمون در لیگ فوتبال روسیه و برگزاری چند مسابقات ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی از جمله خبرهای کوتاه ورزشی امروز یکشنبه گلستان است.

خبرهای کوتاه ورزشی یکشنبه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ پرهام مقصودلو ورزشکار گلستانی و تنها نماینده ایران در رقابت‌های شطرنج گرند سوئیس در مقابل سوپراستاد بزرگ روسی به تساوی رسید.

 مقصودلو تا دور هشتم این رقابت‌ها شکستی را در کارنامه ندارد.

مسابقات بزرگ سوئیس با حضور ۱۵۴ بازیکن از ۴۲ کشور جهان در یازده دور برگزار می شود و  مجموع جوایز این رقابت ها ۴۳۳ هزار دلار است که ۷۰ هزار دلار آن به قهرمان می رسد. 

**

سردار آزمون مهاجم گلستانی تیم فوتبال زنیت روسیه در دیدار با تیم روستوف موفق به زدن گل سوم تیمش شد.

آزمون یک پاس گل نیز برای هم تیمی های خود مهیا کرد.

 این بازی با نتیجه شش بر صفر به نفع زنیت به پایان رسید.

**

بمناسبت آغاز هفته تربیت بدنی یکدوره مسابقات چندجانبه در همه رده های سنی و درجه های کمربند مردان با حضور ۲۰۰ شرکت کننده در باشگاه تختی گرگان برگزار و به نفرات برتر حکم و مدال اهدا شد.

**

مسابقات تنیس آدینه آزاد گلستان به مناسبت هفته تربیت بدنی در گنبد و با شرکت ۲۰ نفر برگزار شد.

در این رویداد فرهان اهرزاده عنوان قهرمان را به ارمغان آورد،‌ شهریار اهرزاده نایب قهرمان شد و احسان قربانی و امیر معطوفی بصورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

**

سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ استانی زیرگروه لیگ برترکشور و قهرمانی گلستان به میزبانی گرگان برگزار گردید که در بخش مردان رضا رجبلو، امیرجندقی و علی تازیکه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش زنان هم زهرا اعلمشاهی، شیدا علمشاهی و فاطمه احمدی در رده های اول تا سوم قرار  گفتند.

نفرات برتر مجموع سه مرحله مسابقات به اردوی تیم دارت گلستان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور دعوت شدند.

**

در مسابقات والیبال قهرمانی زنان بزرگسال گلستان که با حضور ۸ تیم برگزار شد، در پایان تیم های باشگاه بدنسازی هدف بندر ترکمن، هیوا گرگان و هیات والیبال کردکوی اول تا سوم شدند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار