وزیر اقتصاد ایالت امسک روسیه:

وزیر اقتصاد ایالت امسک روسیه با تاکید بر اینکه تحریم اروپایی‌ها قابلیت خوبی برای توسعه و پیشرفت ایران ایجاد کرد گفت: کشور ایران با توسعه و پیشرفت در بخش‌های مختلف پاسخ کوبنده‌ای به تحریم اروپایی‌ها داده است.

ایران پاسخ کوبنده‌ای به تحریم‌ اروپایی‌ها داد

به گزارش گلستان24، اکسانانیکولایونا فادینا در همایش بین المللی" یاسوج-امسک" که در سالن اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد اظهار داشت: برای توسعه اقتصادی دو استان کهگیلویه و بویراحمد از ایران و امسک روسیه باید تلاش مشترک شود.

اقتصاد

وی با بیان اینکه همه در جریان اتفاقات بازارهای جهانی هستند عنوان کرد: در شرایطی تحریم‌های اروپایی علیه دو کشور ایران و روسیه بوده ولی قابلیت خوبی برای توسعه و پیشرفت این دو کشور ایجاد کرده و در اختیار جوانان این دو کشور قرار داده است.

فادینا با بیان اینکه گسترش گردش مالی بین المللی ما در حال نشان دهنده پیشرفت و توانمندی است ابراز کرد: در هر دو دولت پاسخ کوبنده‌ای به تحریم اروپایی‌ها داده شد.

وزیر اقتصاد ایالت امسک روسیه با بیان اینکه در سال 2015 تبادل تجاری دو کشور ایران و روسیه 147 هزار دلار بود، تصریح کرد: در نیمه اول امسال ارزش تجاری ما به 382 هزار دلار رسیده است که باید روابط‌مان را گسترش دهیم.

فادینا عنوان کرد: نشست امروز و فردای هیئت امسک روسیه با مسئولان و فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد شرایط را برای گسترش همکاری‌ها فراهم می‌کند.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار