معاون عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶ خانواده در مناطق سیل‌زده استان در چادرها سکونت دارند گفت: واحدهای مسکونی این خانواده‌ها تا یک ماه دیگر تکمیل و تحویل آنان می‌شود.

چادرنشینی ۲۶ خانواده سیل‌زده گلستانی؛ چادرها تا یک ماه دیگر برچیده می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ میرمحمد غراوی در گفت‌وگویی خبری اظهار داشت: در استان 26 خانواده سیل‌زده همچنان در چادر سکونت دارند که 23 خانواده در آق‌قلا و 3 خانواده در گمیشان هستند.

وی با بیان اینکه چادرها در مناطق سیل‌زده استان به‌زودی برچیده می‌شود، افزود: واحدهای مسکونی این خانواده‌ها با اولویت در حال ساخت است و تا یک ماه دیگر تکمیل و تحویل آنان می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان بیان کرد: علاوه بر کمک‌های بلاعوض معیشتی و تسهیلات ساخت و نوسازی مسکن در شهرها مبلغ 12 میلیون تومان به عنوان ودیعه مسکن و در قالب کمک بلاعوض به سیل‌زدگان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بسیاری از این خانواده‌ها تمایل داشتند این مبالغ را صرف ساخت واحد مسکونی خود کنند برای همین در همان حیاط منزل خود چادر زدند و یا در خانه اقوام خود ساکن شدند.

غراوی خاطرنشان کرد: از 7 هزار و 400 واحد مسکونی تخریبی در مناطق سیل‌زده استان کار ساخت بیش از 6 هزار و 500 واحد مسکونی آغاز شده است و به مرور زمان این واحدها تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار