ابراهیمی گفت: استان گلستان فاقد استخر مناسب شیرجه و واترپلو است و این دو رشته امکانات خاص خود را دارد.

گلستان فاقد استخر مناسب شیرجه و واترپلو است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محبوبه ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یک سال است که مسئولیت نائب رئیس هیئت شنا استان را برعهده داشتیم و در این مدت موفقیت های چشمگیری در شنای بانوان در استان شاهد هستیم.

 

نائب رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو بانوان گلستان ادامه داد: در بخش بانوان در رده سنی زیر 10 سال و رده سنی 11 و 12 سال و بزرگسالان نیز موفقیت های خوبی را در سنوات گذشته کسب کردیم.

 

ابراهیمی بیان کرد: در سنین 11 تا 13 سال در مسابقات قهرمانی کشوری جزو مقام آوران و رکورداران کشوری بودیم.

 

وی با بیان اینکه در قسمت بانوان کشور نیز مدال طلا، مدال نقره و مدال برنز کشوری نیز بدست آوردیم، یادآور شد: کلاس های ارتقاء مربی گری و داوری در استان برگزار شده و جشنواره های مختلفی نیز امسال اتفاق افتاده است.

 

نائب رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو بانوان گلستان یادآور شد: در همه شهرستان های استان استخر نداریم و تنها شهرستان های بندرگز، علی آبادکتول، بندرترکمن، گرگان و گنبد کاووس دارای استخر هستند.

 

ابراهیمی متذکر شد: فعالترین شناگران ما در بیشتر مرکز استان فعال است و دو تیم اصلی ما در استخر گرگان تمرین می کنند و از مقام آوران کشوری هستند.

 

وی با بیان اینکه تلاش شد مسابقات را در شهرستان ها برگزار کنیم تا علاقمندان به این ورزش ترغیب شوند، گفت: جشنواره شنا را در کل استان برگزار می کنیم و برای نوجوانان زیر 10 سال این جشنواره در نظر گرفته می شود، در استان گلستان با احتساب افرادی که آموزش شنا می بینند 4 هزار نفر را شناگر داریم و افرادی که دارای تیم هستند نزدیک به 200 نفر را شامل می شوند.

 

نائب رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو بانوان گلستان گفت: استان گلستان فاقد استخر مناسب شیرجه و استخری مناسب واترپلو است و این دو رشته امکانات خاص خود را دارد.

 

ابراهیمی افزود: در استخرهای غدیر و کیانی تیم های ورزشی شنا تمرین می کنند و هیئت شنا شخصا استخر ندارد و به دلیل آنکه استخرهای دیگر به بخش خصوصی واگذار می شود با تغییر مدیریت امکان تیم داری برای آنها وجود ندارد.

 

وی گفت: در شهرستان ها تنها استخری که به بانوان وقت داده علی آباد کتول است که تنها یک سانس وقت برای بانوان در نظر گرفته و با این میزان ساعت نمی توان آنگونه که باید تیم داری کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار