اعضای هیئت مهدویون گرگان در هفتمین سال برپایی موکب خود در ایام ۲۸ صفر و شهادت امام رضا(ع) در مشهد مقدس، با فعالیت شبانه روزی، عاشقانه به زائران امام مهربانی‌ها خدمت می‌کنند.

خدمت‌رسانی عاشقانه گلستانی‌ها به زائران امام رضا(ع)

به گزارش گلستان ۲۴؛ هیئت مهدویون گرگان امسال نیز همانند سال‌های گذشته با برپایی موکبی، از زائران امام رضا (ع) پذیرایی می‌کند. پیر و جوان، شیعه و سنی از جای‌جای استان گلستان خود را به میدان بسیج یا همان فلکه برق مشهد که موکب هیئت مهدویون گرگان هرساله در این ایام آنجا برپا می‌شود، رساندند تا عاشقانه خدمت رسان زائران حرم امام رئوف باشند.

اتحاد و برادری، تواضع، احترام و مهربانی، صفاتی است که مردمان نقاط مختلف کشور از گلستانی‌ها شاهد هستند.

برای اهالی این ایستگاه صلواتی "خستگی" واژه غریبی است. از هر که بپرسی از این همه کار شبانه‌روزی خسته نمی‌شوی، فقط یک جواب می‌شنوی: "عاشقی خستگی ندارد! ".

این عشق خستگی نشناس را می‌توانی به‌وضوح در چهره بشاش آشپز حدود ۵۰ ساله‌ای ببینی که از ساعت دو بامداد کارش شروع می‌شود و تا غروب ادامه می‌یابد.

عاشقی را می‌توانی از دانشجوی دکترایی بیاموزی که درس و دانشگاهش را رها کرده و برای پنجمین بار آمده تا از هیچ تلاشی برای خدمت به زائران رضوی دریغ نکند.

حال از فعالیت موکب هیئت مهدویون گرگان در فلکه برق مشهد هفت سال می‌گذرد و اینک خیلی‌ها آنجا را به اسم فلکه گرگانی‌ها می‌شناسند.

ابوالفضل بخشیانی، مسئول هیئت مهدویون گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با فعالیت این هیئت مذهبی در مشهد مقدس، گفت: هیئت مهدویون گرگان به نمایندگی از استان گلستان برای هفتمین سال متوالی در شهادت پیامبر اعظم (ص)، امام حسن مجتبی و تا شام شهادت امام رضا (ع) با برپا کردن موکبی به نام سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) در میدان بسیج شهر مقدس مشهد به زائران امام رضا (ع) خدمت‌رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: سردر این ایستگاه صلواتی مزین به یادمان ۴۰۰۰ هزار شهید والامقام استان گلستان و تصویر شهدای مدافع حرم استان است که ما این خدمت‌رسانی‌ها را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم.

بخشیانی گفت: این ایستگاه صلواتی به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و عوامل این مجموعه که متشکل از ۱۲۰ برادر شیعه و سنی است، شبانه‌روز در آن فعالیت می‌کنند.

مسئول هیئت مهدویون گرگان خاطرنشان کرد: ایستگاه صلواتی هیئت مهدویون گرگان به مدت پنج روز در سه نوبت صبحانه نهار و شام و همچنین میان وعده به زائران خدمت‌رسانی می‌کند که در این‌ راستا تدارک روزانه ۲۰ تا ۲۵ هزار پرس غذا را دیده‌ایم.

ایسنا

ارسال نظر

آخرین اخبار