گروه استان‌ها - مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از اعزام ۲۲ هیئت مذهبی در قالب پیاده‌روی به مشهد مقدس خبر داد و گفت: برای چهارمین سال گردهمایی بزرگ هیئت‌های مذهبی استان به مناسبت شهادت امام رضا (ع) در مشهدمقدس برگزار می‌شود.

۱۰۰ هزار وعده غذایی بین زائران رضوی توزیع می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: امسال هم به مناسبت شهادت امام رضا (ع) 22 هیئت مذهبی در قالب پیاده‌روی به سمت مشهدمقدس اعزام شدند.

وی افزود: برای چهارمین سال متوالی تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی استان در روز 29 صفر ( 6 آبان‌ماه) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان داشت: در مسیر پیاده‌روی هیئت‌های عزاداری به سمت مشهد مقدس و در استان‌های خراسان شمالی و رضوی هماهنگی‌های لازم برای اسکان، پذیرایی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی انجام شده است.

وی ادامه داد: امسال برای هفتمین سال متوالی هیئت مهدیون استان گلستان نیز بزرگترین ایستگاه صلواتی با عنوان سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) را در مشهدمقدس برگزار می‌کند.

ولی‌نژاد گفت: این ایستگاه صلواتی به مدت 5 روز در مشهدمقدس برپا خواهد بود و روزانه بیش از 20 هزار وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام بین زائران رضوی و عزاداران توزیع خواهدکرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار