شهردار گنبدکاووس از اجرای پروژه رفع آبگرفتگی در معابر شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: عملیات در بخش عمده‌ای از معابر شناسایی شده پایان یافته و در سایر معابر در حال اتمام است.

لزوم تزریق اعتبارات استانی در پروژه روگذر گنبدکاووس/ رفع آبگرفتگی در معابر گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ منصور طعنه‌گنبدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس پیرامون برخی مباحث مطرح شده درباره آبگرفتگی برخی معابر در فصل‌های بارانی و برخی پروژه‌های شهری، اظهار کرد: شهرداری گنبدکاووس تلاش کرده است مشکلاتی که سال‌هاست در سطح شهر ایجاد شده را در حد توان و امکان برطرف کند.

وی با بیان اینکه در گام نخست نقاطی که در زمان بارش باران دچار آبگرفتگی در سطوح مختلف می‌شد را شناسایی کردیم، افزود: در حال حاضر بخشی از این مناطق را به طور کامل از این نقص دور کرده‌ایم و در بخشی از مناطق نیز همچنان مشغول تعمیر، بهسازی و بازسازی هستیم.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در بولوار جهاد، انتهای خبابان‌های حافظ، خیام و شهید دستغیب عملیات افزایش ظرفیت کانال هدایت آب‌های سطحی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در خیابان دلگشاء، تقاطع خیابان مدرس، خیابان عدل و انتهای خیابان خالدنبی نیز این عملیات‌ها ادامه دارد و به زودی به پایان می‌رسد.

طعنه گنبدی با اشاره به مطالبه برخی رسانه‌ها و مردم مبنی بر ایجاد روگذر و زیرگذر در معابر شهر گنبدکاووس، ادامه داد: مطالعات این طرح‌ها توسط شرکت مشاور صورت گرفته و برآوردهای هزینه نیز صورت گرفته است که به محض تامین اعتبار و تصویب نهایی طرح‌ها اجرای آن را آغاز خواهیم کرد.

* تصویب اختصاص اعتبار 21 میلیارد تومانی کمک به شهرداری گنبدکاووس برای بازسازی زیرساخت‌های تخریب شده در سیل

وی بر لزوم کمک‌های استانی برای توسعه اقدامات عمرانی در شهر گنبدکاووس تاکید کرد و گفت: به طور مثال برای اجرای پروژه زیرگذر و روگذر قطعا به کمک‌های استانی نیاز مبرم خواهیم داشت که امیدواریم بتوانیم از اعتبارات مناسبی از این محل‌ها برخوردار شویم.

شهردار گنبدکاووس از تصویب اختصاص اعتبار 21 میلیارد تومانی کمک به شهرداری گنبدکاووس برای بازسازی زیرساخت‌های تخریب شده در سیل اخیر خبر داد و اضافه کرد: از این میزان اعتبار حدود 9 میلیارد و 500 میلیون تومان آن تخصیص یافته و در مواردی از جمله آسفالت، لوله گذاری معابر و کانال‌های آسیب دیده، ترمیم و دیواره‌سازی گرگان‌رود و رود چهل‌چای استفاده شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار