در این بسته پیامکی مروری بر مهم‌ترین اخبار در ساعات گذشته خواهیم داشت.

بسته پیامکی روزانه شیرازه 98/8/12
به گزارش گلستان ۲۴؛ بسته پیامکی روزانه شیرازه 98/8/12

آیا حسین انتظامی تحت پیگرد قضایی قرار میگیرد؟
 پس از توقیف فیلم موهن «خانه پدری» با دستور مستقیم دادستانی، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران در اطلاعیه اعلام کرد که «علیرغم اینکه مقررشده بود که این فیلم مورد اصلاح و بازسازی قرار گیرد ولی در این خصوص اقدام اصلاحی انجام نگرفته بنابراین اطلاعیه، حسب دستور دادستانی علاوه بر جلوگیری از پخش فیلم مذکور، کلیه مرتکبین و مقصرین نیز تحت تعقیب قانونی قرار گرفتند».
 اکنون‌که روابط عمومی سازمان سینمایی در نامه‌ای به مدیر شبکه سه سیما صراحتاً اعتراف کرده که فیلم «خانه پدری» با دستور مستقیم انتظامی اکران شده است، این سوال مطرح میشود که آیا دادستانی مطابق بیانیه مذکور، علیه حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی اعلام‌جرم می‌کند؟
_______
اظهارات فرمانده کل سپاه در مراسم رونمایی از دیوارنگاره‌های جدید لانه جاسوسی، بازتاب مواضع جریان های سیاسی درباره انتخابات مجلس، بزرگداشت تسخیر لانه جاسوسی، گمانه زنی ها پیرامون گام چهارم کاهش تعهدات هسته ای و نشست هم‌اندیشی رئیس قوه قضاییه با فعالان حوزه آسیب‌های اجتماعی از جمله موضوعات مهم صفحات نخست روزنامه های امروز بود.
______
 دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان با رهبر انقلاب.
در آستانه‌ ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
______
«هو» شدن مجدد ترامپ از سوی مردم آمریکا
رئیس جمهوری آمریکا که برای تماشای یک مسابقه ورزشی به نیویورک رفته بود، از سوی مخالفان خود هو شد.
 هفته گذشته نیز تماشاگران، ترامپ و همسرش را در ورزشگاهی در واشنگتن هو کرده و شعار «دستگیرش کنید» سر داده بودند.
_____
محمد کشکولی قاضی پرونده محمد علی نجفی در جمع خبرنگاران: نظریه کارشناسی به وکلای طرفین پرونده ابلاغ شده است و اگر وکلا در فرصت ٧ روزه اعتراض کنند و توسط هیأت قضایی بررسی و قابل اجابت نیز تشخیص داده شود، وقت دادرسی مجدد تعیین شده و به پرونده رسیدگی مجدد و دادگاه علنی برگزار خواهد شد.
_______
 دستگیری هفت تماشاگر بازی تراکتور–استقلال.
ذوالفقاری، معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور درباره شعارهای غیرفوتبالی در بازی تراکتورسازی و استقلال در جمع خبرنگاران: هفت نفر تاکنون بازداشت شده‌اند که آنها حرکت خارج از عُرف فوتبال انجام دادند که البته تعدادشان هم خیلی کم بود.
 دستگاه اطلاعاتی انتظامی و قضایی هم پیگیر ۳-۴ نفری هستند که آنجا مطلبی نوشته بودند.
_______
آخرین خبرها از بارندگی سیل‌آسا در دو استان شمالی.
 بارندگی شب گذشته در استان‌های مازندران و گلستان موجب آبگرفتگی راه‌های مواصلاتی در برخی محورها شده است.
 جاده آق قلا _ گرگان در محدوده روستای قربان آباد دچار آبگرفتگی شده و نیروهای راهداری و پلیس راه در حال بازگشایی و پاکسازی مسیر هستند(گلستان ما)
 بارش 130 میلی‌متری باران در گلوگاه مدارس این شهرستان را تعطیل کرد.
رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد طغیان رودخانه و سیل، مسیر ارتباطی شرق مازندران را مسدود کرده است.
 بر اساس پیش‌بینی هواشناسی بارندگی تا ظهر امروز در مازندران ادامه خواهد داشت(بلاغ)
_______
بعضی‌ها تاریخ را تحریف میکنند که "شروع اختلافات از تسخیر لانه جاسوسی بوده"
 حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان: آمریکا از آبان ۴۳ که رژیم دست‌نشانده‌اش در ایران، امام عزیز ما را تبعید کرد تا آبان سال ۹۸ هیچ تغییری نکرده؛ آمریکا همان آمریکا است؛ همان گرگ‌صفتی و دیکتاتوریِ جهانی و بین‌المللی، همان شرارت و حدنشناسی، امروز هم [در] آمریکا هست.
 بعضی‌ها تاریخ را تحریف میکنند که "شروع اختلافات از تسخیر لانه جاسوسی بوده"؛ این تحریف تاریخ است. اختلاف بین ملت ایران با دولت آمریکا از ۲۸مرداد و قبل آن بود که آنها ملت ایران را دچار یک رژیم فاسد وابسته کردند.

Shiraze.ir

 

ارسال نظر

آخرین اخبار