حضور استاندار گلستان در دفتر چند رسانه، آغاز طرح پژوهشی ناباروری در گلستان، تولید یک میلیون نهال در نهالستان قرق، اجرای ۱۹ ویژه برنامه قرآنی در هفته وحدت و تبدیل وضعیت مربیان نهضت سوادآموزی از جمله خبرهای کوتاه امروز دوشنبه گلستان است.

حضور استاندار گلستان در دفتر رسانه‌ها و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق شناس استاندار گلستان در ادامه بازدیدهای متوالی و بدون برنامه از بخش های مختلف استان، از دفتر گلشن مهر تنها روزنامه محلی گلستان و دفاتر چند پایگاه خبری و هفته نامه استان دیدن کرد و با مدیران آن ها به گفت و گوی صمیمانه پرداخت.

**

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان گفت: برای شناسایی اسب‌ها، تراشه گذاری (میکروچیپ) در حال انجام است که تاکنون این روش برای ۴۵۰ راس اسب انجام شد.

عبدالغفار تخله گفت: با شناسه دار شدن اسب‌ها از قاچاق آنان جلوگیری می‌شود و صاحبان اسب‌ها نیز می‌توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

**

جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و حق شناس استاندار گلستان در حوزه علمیه عرفانی آق قلا برگزار شد.

**

مدیر مجموعه خانه طراحان گرافیک انقلاب اسلامی در گلستان از برگزاری نخستین کارگاه پوستر و گرافیک با عنوان "یکشنبه خونین" با محوریت واقعه تاریخی قیام ۵ آذر گرگان خبر داد.

**

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: در نهالستان قرق گرگان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تولید نهال در شمال کشور بیش از یک میلیون اصله نهال غیرمثمر تولید می‌شود.

**

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همزمان با هفته وحدت، کاروان قرآنی منادیان وحدت با حضور بیش از ۴۰ قاری و حافظ برجسته استان راه‌اندازی شده و ۱۹ ویژه برنامه در مناطق مختلف استان برگزار می‌کنند.

**

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از اجرای طرح پژوهش ناباروری در این استان خبر داد و گفت: طرح پژوهش ناباروری در استان گلستان که از ۱۸ آبان آغاز شده تا ۱۸ آذر ادامه دارد.

سراج الدین عارف نیا گفت : این طرح در شهرهای گرگان، کردکوی، بندرترکمن و علی‌آبادکتول اجرا خواهد شد.

**

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: آزمون تبدیل وضع مربیان نهضت سوادآموزی استان تا پیش از آغاز سال جدید برای بررسی صلاحیت این مربیان و تبدیل وضع آنان به پیمانی برگزار می‌شود.

**

مدیرعامل آب منطقه‌ای گلستان با بیان اینکه پس از وقوع سیل یک‌هزار و ۲۵ کیلومتر از رودخانه‌های استان نیازمند لایروبی است، گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای لایروبی رودخانه‌های اصلی استان اختصاص داده شده است.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار