در حالی صرفاً حدود یک ساعت از آغاز ثبت‌نام جاماندگان در سامانه اعلامی دولت برای دریافت یارانه حمایت معیشتی‌ می‌گذرد، این سامانه دچار اختلال شده و متقاضیان با شماره‌گیری کد دستوری #۶۳۶۹* با پیام "اشکال در اتصال یا کد MMI نامعتبر" مواجه می‌شوند!

سامانه "ثبت‌نام جاماندگان یارانه حمایت معیشتی" دچار اختلال شد!

به گزارش گلستان ۲۴؛ همزمان با واریز سومین مرحله از یارانه حمایت معیشتی از ساعت 24 شب گذشته،  وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه‌ای از سرپرست خانوارهایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی دولت نشده‌اند و خود را واجد شرایط می‌دانند خواست که شماره ملی خود را به کد دستوری #6369* ارسال کنند و درخواست خود را ثبت و آن را پیگیری کنند.

در بخشی از اطلاعیه وزارت رفاه آمده است: به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که تمامی سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند لیکن خود را واجد شرایط می‌دانند می‌توانند از ساعت 8  صبح یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را به کد دستوری #6369* ارسال کنند. در این صورت ظرف 24 ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال می‌شود.

به گزارش تسنیم در حالی صرفاً حدود یک ساعت از آغاز ثبت‌نام جاماندگان در سامانه اعلامی دولت می‌گذرد، این سامانه دچار اختلال شده و مقاضیان با شماره‌گیری کد دستوری #6369* با پیام "اشکال در اتصال یا کد MMI نامعتبر" مواجه می‌شوند!

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار