توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت گرفت؛

این باند پولشویی با افتتاح صد ها حساب بانکی به نام های واهی سود کلانی به جیب زده اند.

انهدام بزرگترین شبکه پولشویی کشور با تراکنش 30 هزار میلیارد تومانی در گلستان

به گزارش گلستان24؛طبق اعلام روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان گلستان با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) بزرگترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای و پولشویی کشور در گلستان شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

این باند در سه استان گلستان، سمنان و تهران فعالیت داشته است و تراکنش مالی این باند طی 6 سال چیزی در حدود 30 هزار میلیارد تومان گزارش شده است.

همچنین هادی هاشمیان رئیس اداره کل دادگستری استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:سر شبکه های اصلی و همدستان این افراد دستگیر شدند و علاوه براین بررسی‌ها نشان می‌دهد 300 نفر عضو فعال این باند در سه استان گلستان، تهران و سمنان بودند.

وی در خصوص اقلام مکشوفه از این باند پولشویی،تصریح کرد:  طبق ارزیابی اولیه‌ املاک متهمان تاکنون یک‌هزار میلیارد تومان برآورد شده و همچنین 40 شرکت خدماتی، تولیدی و تجاری نیز از متهمان شناسایی شده و بیش از 100 خودروی سبک و سنگین این شبکه پولشویی و ده‌ها کیلوگرم شمش طلا که تاکنون 20 کیلوگرم شناسایی و کشف شده است.

رئیس اداره کل دادگستری استان در رابطه با نحوه ی کار این باند گفت:افراد این باند با افتتاح صدها حساب بانکی به نام‌های غیر واقعی، سودهای زیادی به جیب زده‌اند وبرای فرار مالیات، هیچگونه اموالی به نام خود نداشتند و همه املاک و اموال به نام افراد دیگر است اما با وکالت‌نامه‌ها و اقرارنامه‌هایی که از این افراد می‌گرفتند، در عمل همه سودها به جیب آنان می‌رفت.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار