پایان چادرنشینی سیل‌زدگان گمیشانی، هشدار مدیریت بحران استان در خصوص بلند مرتبه‌سازی در تپه‌های لسی گرگان و صید ۷۰ تن ماهی استخوانی توسط ماهی‌گیران استان از جمله خبرهای کوتاه امروز پنجشنبه گلستان است.

پایان چادرنشینی سیل‌زدگان گمیشان و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: تپه های لسی گرگان از لحاظ ساختگاهی برای احداث ساختمان های بلند مرتبه مناسب نیستند و اگر  قرار است ساخت و سازی انجام شود باید از شمع استفاده شود که صرفه اقتصادی ندارد.

سید رضا قادری اظهار داشت: در نقاطی که ممنوعیت ساخت دارد پروانه صادر شده و ساخت و ساز می شود که باید برای این مناطق طرح تفضیلی تهیه شود .

**

استاندار گلستان گفت: تمامی سیل‌زدگان گمیشانی ساکن در چادرها در واحدهای مسکونی استقرار داده شدند و چادرهای این شهرستان برچیده شد.

**

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: براساس ارزیابی‌های انجام‌شده ۴ هزار کلاس درس در استان نیازمند مقاوم‌سازی است که این کار با مشارکت خیران انجام می‌شود.

**

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر گرگان از ارایه گزارش روند طراحی پارک بانوان واقع در مریم آباد خبر داد و گفت: مراحل بررسی طرح و برآورد ریالی این طرح در حال انجام است.

**

رییس پلیس آگاهی گلستان از وقوع یک کودک آزاری منجر به فوت در گنبد کاووس خبر داد و گفت : در این پرونده مادر معتاد به همراه یک خرده فروش مواد مخدر به دلیل استعمال مواد و عواقب ناشی از آن کودک ۶ ساله این زن را مورد مورد ضرب و شتم قرار داده و موجب مرگ این کودک شدند .

**

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: جاده قدیم کردکوی - گرگان ۱۵ کیلومتر است و برای سه بانده کردن این مسیر در هر کیلومتر ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حسین محبوبی تصریح کرد: همچنین ۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت جاده روستای گردشگری درازنو کردکوی اختصاص یافت.

**

مدیرکل کمیته امداد گلستان از وجود  ۱۲ هزار زن سرپرست خانوار تا ۴۵ سال سن در این استان خبر داد و گفت : با توجه به منظور کردن تسهیلات ویژه دولت، توانمندسازی این خانواده ها شتاب می گیرد

**

 معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت : تا پایان آبان ماه و با گذشت ۲ ماه از آغاز فصل صید، ۷۰ تن انواع ماهی استخوانی از آب‌های استان صید شد.

**

فرماندار کردکوی در بازدید استاندار از رودخانه قره سو خواستار شتاب بخشی در اتمام لایروبی رودخانه قره سو در مناطق شمالی این شهرستان شد

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار