فرماندار گنبدکاووس با اشاره به پایان دومین روز مهلت ثبت‌نام انتخابات مجلس، گفت: در گنبدکاووس پنج کاندیدا ثبت‌نام کرده اند.

ثبت‌نام 5 کاندیدا در حوزه انتخابیه گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالقدیر کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه دومین روز از مهلت ثبت‌نام نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور با موفقیت و بدون هیچ چالشی به پایان رسید، اظهار کرد: به لطف خدا و با قانونمداری نامزدهای انتخاباتی و هوادارانشان امروز نیست فرایند ثبت‌نام با حضور رسانه‌ها برگزار شد.
وی با بیان اینکه امروز دوشنبه11 آذرماه فرایند ثبت نام از نامزدها راس ساعت هشت صبح در فرمانداری شهرستان گنبدکاووس آغاز شد، افزود: امروز تعداد پنج نفر به عنوان کاندیدا ضمن حضور در دبیرخانه اجرایی انتخابات در فرمانداری گنبدکاووس اقدام به ثبت‌نام کردند.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه از همه افرادی که تمایل دارند به عنوان کاندیدا در انتخابات شرکت کنند تقاضا داریم کار را به روزهای پایانی موکول نکنند، ادامه داد: فرایند ثبت‌نام تا پایان روز 16 آذرماه ادامه خواهد داشت.
گفتنی است امروز و در دومین روز از مهلت ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس آقایان «طاهر سارلی»، «رئوف اسکندرنژاد»، «کریم نوبری»، «حسین موحدی‌نژاد» و «حسن اوین» با حضور در فرمانداری گنبدکاووس اقدام به ثبت‌نام برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار