نجفی نژاد گفت: به مناسبت هفته پژوهش برنامه های مختلفی در استان گلستان برگزار می شود.

تشریح برنامه های هفته پژوهش در استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «علی نجفی نژاد» امروز ( شنبه ۱۶ آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه های هفته پژوهش در استان گلستان امسال از ۱۶ آذر تا روز چهارشنبه ۲۰ آذر برگزار می شود.

جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش گلستان ادامه داد: آغاز برنامه های هفته پژوهش با نواختن زنگ نمادین پژوهش به شکل استانی برگزار شد و در این مراسم همزمان با جشنواره دانش آموزی از دانش آموزان برتر تجلیل شد.

نجفی نژاد بیان کرد: همچنین فردا آیین تجلیل از  پژوهشگران برتر استان را خواهیم داشت که با حضور استاندار و مسئولان ارشد استانی برگزار می شود.

وی از افتتاح بیستمین نمایشگاه استانی دستاوردهای پژوهش و نوآوری و فن بازار استان گلستان از هفدهم آذرماه در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خبر داد و یادآور شد: علاقه مندان تا ۲۰ آذرماه ۱۳۹۸ می‌توانند همه روزه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۶:۳۰ از غرفه های آن بازدید کنند، همچنین در حاشیه این نمایشگاه عقد تفاهم نامه شرکت های تولیدی و خصوصی برگزار می شود.

جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش گلستان بیان کرد: تورهای بازدید از مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان برای عموم مردم از دیگر برنامه های ما در هفته پژوهش است که مردم استان می توانند برای شرکت در این تورها ثبت نام کنند تا بتوانند از مراکز دانش بنیان و فعالیت های پژوهشی استان بازید داشته باشند.

نجفی نژاد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه کارگاه آموزشی متعدد و مختلفی تدارک دیده شده است تا به شرکت های نوپا استان آموزش داده شود تا در حوزه تجاری سازی نیز فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی شعار هفته پژوهش امسال را «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید» دانست و گفت: امیدواریم با بازدید مردم استان گلستان، شرکت های تولیدی و سرمایه گذاران از این نمایشگاه بتوانیم رونق اقتصادی و تولید را با کمک پژوهش های علمی در استان گسترده تر کنیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار