معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: در راستای ایجاد سهولت بیشتر رانندگان متقاضی تایر سنگین، وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به راه اندازی درگاه تخصیص تایر نموده است.

راه اندازی درگاه تخصیص تایر
به گزارش گلستان ۲۴؛ درویش علی حسن زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن وتجارت گلستان گفت : پیرو استقرار کامل طرح توزیع سیستمی تایر و در راستای ایجاد سهولت بیشتر رانندگان متقاضی تایر سنگین، وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به راه اندازی درگاه تخصیص تایر به آدرس www.kala.ntsw.ir نموده است.

او افزود: این درگاه بمنظور تسریع در توزیع لاستیک سنگین این امکان را به رانندگان ناوگان سنگین و نیمه سنگین می‌دهد که در سامانه ثبت نام کرده و حواله تایر دریافت نمایند.

به گفته حسن زاده، در این سامانه افرادی که کارت هوشمند و پروانه فعالیت درون شهری ندارند هم می‌توانند ثبت‌نام نموده و لاستیک خود را دریافت نمایند.

او گفت: بر این اساس طبق ضوابط سامانه، موجودی سامانه درون شهری به محض تایید در سامانه جامع تجارت و موجودی سامانه راهداری پس از گذشت یکماه به این سامانه منتقل می‌شود و تمامی رانندگان می‌توانند با توجه به سهمیه تخصیص سالانه برای ناوگان، اقدام به دریافت لاستیک نمایند.

حسن زاده اضافه کرد: راهنمای کامل دریافت حواله در صفحه اصلی درگاه ذکر شده، قابل مشاهده است.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار