مدیرکل بنیاد استان گلستان گفت: صرفه‌جویی در وقت و هزینه و ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با جامعه ایثارگری ازجمله مزایای طرح سامد می‌باشد.

ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با جامعه ایثارگری از مزایای طرح سامد است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری ضمن حضور در مرکز سامد و پاسخگویی به جامعه ایثارگری اظهار داشت: این سامانه به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت است که جامعه ایثارگری بتوانند در کوتاه‌ترین زمان و با ساده‌ترین روش و ابزار ممکن مشکلات خود را با مسئولین مربوطه مطرح و جواب دریافت نمایند.
مدیرکل بنیاد ضمن گوش دادن به درخواست‌های جامعه ایثارگری در جواب تماس‌گیرندگان گفت: پس از شنیدن مشکلات، انتظارات و درخواست‌ها از طریق معاونان خود و مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیر جدی مسائل و این درخواست‌ها تا حصول نتیجه خواهم شد.
وی بابیان اینکه بیشترین آمار سامانه سامد در حوزه اشتغال و درمان است؛ بیان کرد: در رابطه با جذب نیرو در دستگاه‌های دولتی شرایط جذب محدود بوده و با اعلام از طریق آزمون و گزینش صورت می‌گیرد و در مورد درمان جامعه ایثارگری با تمام تلاش پیگیر مشکلات درمان و بیمه‌ای این عزیزان هستیم.
وی افزود: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی مؤثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند به‌راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار