مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان گفت: امنیت امروز همه ما به برکت خون‌های پاک شهدا و رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان است و حالا این رسالت در دستان جوانان است تا مفاهیم ارزشمند و غنی دفاع مقدس را به آیندگان منتقل کنند.

رسالت دفاع مقدس در دستان جوانان انقلابی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ نشست صمیمی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در سالن جلسات تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار «علی ملک شاهکوهی» در این جلسه اظهار داشت: جنگ تحمیلی در شرایطی اتفاق افتاد که کشور ما آمادگی لازم برای دفاع از خود را نداشت، اما ۸ سال با عراق درگیر جنگ شدیم و سرانجام جمهوری اسلامی با پیروزی از این جنگ خارج می‌شود.

وی افزود: در تاریخ ایران می بینید که در جنگ های جهانی علی‌رغم بی طرفی ایران عده زیادی از مردم به دلیل قحطی کشته می‌شوند و ذخایر غذایی ایران توسط متفقین غارت می شود و در عهدنامه گلستان و ترکمانچای بخش وسیعی از کشور ما جدا می‌شود، اما در طول هشت سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک ایران جدا نشد.

ملک گفت: نتیجه جنگ ۸ ساله دفاع مقدس نجات سوریه، لبنان و عراق است و امنیت امروز همه ما به برکت خون‌های پاک شهدا و رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان است و حالا این رسالت در دستان شما جوانان است تا مفاهیم ارزشمند و غنی دفاع مقدس را به آیندگان منتقل کنید.

/دفاع پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار