مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان ؛

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان نقش سپاه را در دفاع از حریم ولایت بی بدیل خواند و گفت : اگر سپاه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و عتبات عالیات ورود پیدا نمیکرد معلوم نبود امروز در چه وضعیتی قرار داریم و این همت سپاه و بسیج بود که با همراهی گروه های مختلف مردمی در عراق و سوریه توانستند فتنه تکفیری ها را مهار و نابود کنند.

نقش بی بدیل سپاه را در انقلاب نمی توان نادیده گرفت
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سرهنگ پاسدار مسعود جمشیدی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در میزبانی از فرمانده سپاه گرگان وهیئت همراه و همچنین تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت:اگر به عمق نام گذاری روز پاسدار توسط حضرت امام (ره) نگاه کنیم در می یابیم که این پاسداری از حریم ولایت و قرآن و سیره پیامبر گرامی اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به حضور سپاه در برهه های مختلف انقلاب اسلامی اذعان کرد : سپاه در برهه های مختلف انقلاب و درطول دفاع مقدس پاسخ خوبی به اسم پاسداری خود داد و از حریم ولایت دفاع کرد و از ابتدای تشکیل آن در بحرانهای مختلفی که انقلاب اسلامی را دچار آن شد نقش آفرینی کرد و توانست حضور فعال و مستمری داشته باشد.

جمشیدی همچنین ابراز داشت : هرجا نیاز بود سپاه وارد شد ، درپیروزی انقلاب اسلامی ،مقابله با گروهک ها  واگر سپاه نبود چه بسا انقلاب به بیراهه میرفت.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان ادامه داد: نقش سپاه را در قائله کردستان ،گنبد و دیگر موضوعات نمیتوان نادیده گرفت.

وی با اشاره به نقش سپاه در دفاع مقدس گفت : در طول هشت سال دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش دفاع جانانه کرد و توانستند در مقابل استکبار جهانی که بیش از40 کشور رژیم بعث را به طور مستقیم حمایت میکردند پیروز شود.

سرهنگ جمشیدی همچنین با بیان اینکه هنوز جنگ ادامه دارد و سپاه پاسداران در مقابله با جنگ نرم دشمن نقش آفرینی میکند اظهار داشت: دشمن کمر همت بسته تا انقلاب اسلامی را با ابزارهای مختلفی همچون فضای مجازی به چالش بکشد و امروز سپاه وبسیج در مقابله با این هجمه سنگین دشمن با روشنگری و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی نقش آفرینی میکند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای مقدس استان گلستان نقش سپاه را در دفاع از حریم ولایت بی بدیل خواند و گفت : اگر سپاه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و عتبات عالیات ورود پیدا نمیکرد معلوم نبود امروز در چه وضعیتی قرار داریم و این همت سپاه و بسیج بود که با همراهی گروه های مختلف مردمی در عراق و سوریه توانستند فتنه تکفیری ها را مهار و نابود کنند.

وی در پایان یکدلی و یکرنگی را تقویت کننده راه شهدا عنوان وخاطر نشان کرد :هرچه اتحاد و هم زبانی بین نیروهای مسلح بویژه سپاه و ارتش بیشتر باشد منویات مقام معظم رهبری به منسه ظهور خواهد رسید و امام زمان ارواحنا فداه خوشحال خواهند شد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح از طرف سپاه گرگان روز ارتش را به سرهنگ جمشیدی تبریک گفته شد و همچنین متقابلا با لوح سپاسی از طرف مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان روز پاسدار را تبریک و تهنیت عرض کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار