نماینده صندوق ذخیره بسیجیان در استان مطرح کرد :

نماینده صندوق ذخیره بسیجیان در استان گفت : صندوق ذخیره بسیجیان آماده خدمات دهی به بسیجیان فعال میباشد که عزیزان بسیجی می توانند به سایت صندوق ذخیره بسیجیان به آدرس Www.szbasijian.ir مراجعه نمایند.

صندوق ذخیره بسیجیان آماده خدمات دهی به بسیجیان فعال میباشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین مهری؛ نماینده صندوق ذخیره بسیجیان استان گلستان اظهار کرد: صندوق ذخیره بسیجیان زیر نظر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با استعانت از خداوند متعال و با هدف خدمات دهی، توانمند سازی و محرومیت زدایی از قشر بسیج فعال مطابق قانون ماده واحده مجلس شورای اسلامی با ماهیت اقتصادی و حمایتی در راستای ارائه ی خدمات رفاهی به بسیجیان عضو تشکیل گردیده است.

وی ضمن اشاره به خدمات این صندوق بیان کرد: خدمات بیمه ای(مکمل درمان، حوادث، عمر و.‌‌)، تسهیلات(کمک هزینه درمان، معیشت، تهیه جهیزیه و..)، تسهیلات اشتغالزایی(تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال )، خدمات فروشگاه مجازی با امکان خریدهای نقدی و اقساط، سفرهای زیارتی _سیاحتی از جمله عتبات عالیات، طرح های توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی و سایر برنامه های مصوب سالانه از جمله خدمات صندوق ذخیره بسیجیان است.

این مقام مسئول گفت : خدمات بیمه ای برای همه اعضا بدون در نظر گرفتن سهمیه مهیا بوده و حتی هر بسیجی خواهر و برادر نیز میتواند همسر و فرزندان خود را  تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار دهد.

نماینده صندوق ذخیره بسیجیان در استان  با بیان نحوه ثبت نام و بهره مندی از خدمات خاطر نشان کرد:  یکی از مزایای قابل تحسین این طرح تشکیل سامانه ای در بستر اینترنت هست که امکان حداکثری عدالت در خدمات چه در بحث اطلاع رسانی یکپارچه از فراهم بودن بسترخدمات و چه در بحث استفاده همه اعضا به یک میزان مشخص را فراهم آورده که قطعا این موضوع از الزامات سازمان بسیج و حتی دغدغه های قابل درک بسیحیان محترم است که با این امر قدمی مهم در  استفاده از خدمات  بر مبنای عدالت برداشته شده است .

وی افزود: بسیجیان فعال با حداقل یک سال  سابقه عضویت جامعه هدف ما میباشند که باید با مراجعه به سامانه سحاب به آدرس https://sahabcard.ir و از منوی ثبت نام کاربر جدید اقدام‌ به ثبت اطلاعات خود نمایند. اما در هنگام ثبت نام نکاتی که باید بیشتر توجه شود درج شماره همراه معتبر میباشد که تمامی اطلاع رسانی های بعدی از این طریق است.و توجه شود در فرایند ثبت نام تمامی اعداد باید به لاتین نوشته شوند.

مهری گفت : بعد از حدود یک هفته و تایید سابقه فعالیت عزیزانمان توسط سازمان بسیج، پیامکی حاوی نام کاربری که همان کدملی شخص و رمز عبور که شماره تماس ثبت شده بدون صفر اول میباشد به بسیجیانمان ارسال شده و از این لحظه اعضا میتوانند از سامانه سحاب و منوی صفحه شخصی اعضا وارد صفحه مخصوص خود شوند و نسبت به تکمیل اطلاعات خود و ارسال تصویر مدارک خواسته شده طبق توضیحات درج شده اقدام نمایند.

نماینده صندوق ذخیره بسیجیان در استان بیان کرد: از جمله خدماتی که آماده استفاده می باشد بیمه تکمیلی درمان است که در وسط صفحه و منوی سمت راست تحت عنوان خدمات بیمه مشخص گردیده که افراد ضمن مشخص کردن افراد تحت تکفل و ارسال مدارک افراد نسبت به ثبت درخواست اقدام نموده و بعد از مطالعه دو فایل الصاقی در مورد نحوه بهره مندی از بیمه تکمیلی نسبت به فعال نمودن بیمه با پرداخت هزینه سالانه ۶۰هزارتومان برای هر شخص اقدام نمایند.(قابل ذکر است حق سهم فرزند سوم به بعد رایگان بوده و بسیجیانی که در طول عضویت صندوق ازدواج نمایند تا یک سال بیمه تکمیلی شخص و همسر ایشان رایگان میگردد.)

وی تاکید کرد: حق عضویت برای سال ۱۳۹۸ مبلغ حدود ۲۲۵هزارتومان در نظر گرفته شده است که ۴۰درصد این مبلغ(حدود ۹۰هزارتومان )کمک سازمان بسیج میباشد که پرداخت میگردد و ۶۰ درصد را (حدود ۱۳۵هزارتومان)اعضا پرداخت مینمایند که قابلیت پرداخت نقد و اقساط در طول سال وجود دارد.برای مشاهده حق عضویت و نحوه پرداخت نیز باید به صفحه شخصی و منوی اطلاعات مالی مراجعه گردد.

وی در پایان افزود: اما نکته مهم و قابل ذکر در بحث حق عضویت توجه به این موضوع می باشد که حق عضویت متعلق به خود شخص بوده و تمامی مبالغی واریزی شخص و سازمان در طول دوره صندوق پس انداز می شود و با حداقل سود ده درصد در پایان دوره های صندوق که معمولا بازه ۵ تا ۱۵ ساله دارد به شخص عودت میگردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر عزیزان بسیجی می توانند به سایت صندوق ذخیره بسیجیان به آدرس Www.szbasijian.ir مراجعه نمایند.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار