​معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبرداد: رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی که مدرک تحصیلی کمتر از دیپلم دارند و بیش از یکسال از عدم تمدید کارت هوشمند آنها گذشته است می توانند برای تمدید،تعویض و صدور مجدد آن اقدام کنند.

تمدید کارت هوشمند رانندگان با مدرک تحصیلی کمتر از دیپلم

به گزارش گلستان ۲۴؛ "ایوب میرشاهی" روز سه شنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع گفت: این رانندگان که براساس ماده 7 دستورالعمل صدور،تمدید،تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی و به دلایلی خارج از اراده و داشتن مدارک و مستندات قانونی امکان مراجعه در زمان تمدید را نداشته اند به عنوان راننده جدید  تلقی شده و کنترل فنی آنها در سامانه اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه از حدود 15 هزار راننده فعال در بخش باری و مسافری گلستان، مدرک تحصیلی  10 هزار و 357 راننده کمتر از دیپلم است،گفت: کارت هوشمند این افراد پس از بررسی و تائید های لازم طبق ضوابط موجود معتبر خواهد بود و ادامه فعالیت آنها در حرفه رانندگی بلامانع است.

میرشاهی، محل تمدید، صدور و تعویض کارت هوشمند این دسته از رانندگان را، در 13 تشکل صنفی بخش حمل و نقل بار و مسافر سراسر استان بیان کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار