معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از آغاز توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی مورد نیاز ناوگان جاده‌ای استان خبر داد.

توزیع لاستیک نرخ دولتی مورد نیاز ناوگان جاده‌ای گلستان شروع شد

به گزارش گلستان24؛  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، ایوب میرشاهی اظهار کرد: به دنبال پیگیری‌های به عمل آمده با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای ذیربط از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل و عاملان فروش استان، لاستیک مورد نیاز ناوگان این بخش از نیمه دوم تیرماه جاری با نرخ مصوب دولتی در مراکز پیش‌بینی شده، توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: مالکان ناوگان باری و مسافری استان فقط می‌توانند از طریق دریافت حواله از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، لاستیک مورد نیاز ناوگان خود را تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه پنج عامل فروش رسمی در استان مشخص شده، افزود: ناوگان جاده‌ای غرب استان برای دریافت معرفینامه (حواله) باید به پایانه مسافربری شهرستان گرگان و ناوگان جاده‌ای شرق استان، به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گنبدکاووس مراجعه کنند.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان متذکر شد: توزیع‌کنندگان و یا عاملان فروش به هیچ عنوان حق فروش خارج از معرفینامه را ندارند و در صورت مشاهده، تخلف آنان مصداق عرضه خارج از شبکه مجاز محسوب و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

در استان گلستان حدود ۸ هزار و ۵۰۰ ناوگان باری و یک‌هزار و ۵۰۵ ناوگان مسافربری فعالیت دارند.

 

ارسال نظر

  • محمدرضاقلی‌پور
    0

    دو‌جفت‌لاستیک‌دولتی‌می‌خوام‌میگن‌تمام‌شده‌من‌چیکار‌کنم

آخرین اخبار