سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران و برف ۳ روزه در برخی مناطق کشور از افزایش Hلاینده‌های جوی طی شنبه تا دوشنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.

هواشناسی ایران ۹۸/۱۰/۰۵|بارش برف و باران ۳ روزه در برخی استان‌ها/ افزایش مجدد آلودگی هوا از شنبه

به گزارش گلستان ۲۴؛ بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی با توجه به فعالیت سامانه بارشی امروز در مناطقی از شمالغرب و غرب کشور بارش برف و باران گاهی همراه با وزش باد شدید و در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می‌شود. همچنین امروز مناطق عربی دریای خزر مواج است.

جمعه در شمالغرب، غرب، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی بارش باران و برف، در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر بارش پراکنده باران و در مناطقی از جنوب غرب بارش باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

روز شنبه در شمالشرق و مرکزی بارش برف و باران، در مناطقی از جنوب غرب رگبار و رعد و برق و در سواحل شرقی دریای خزر بارش پراکنده باران روی می‌دهد.

 با خروج سامانه بارشی از اواخر روز شنبه تا دوشنبه جوی پایدار در اکثر مناطق کشور همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت حاکم خواهد بود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده با توجه به وزش بادهای گرم جنوبی و افزایش دمای هوا در سواحل دریای خزر به ویژه در سواحل غربی از روز شنبه دمای این مناطق 4 تا 8 درجه کاهی می‌یابد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار