وزیر راه و شهرسازی تعداد متقاضیان طرح ملی مسکن را در فاز نخست بالغ بر ۲۴۰ هزار شهروند ایرانی اعلام کرد.

وزیر راه: مسکن مهر متقاضی ندارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد اسلامی صبح امروز در مراسم آغاز ساخت ۲۳۰۹ واحد اقدام ملی و افتتاح ۸۱۰ واحد مسکن مهر مازندران در روستای عالیواک ساری، اظهارکرد: ۲۴۰ هزار نفر در مرحله اول در طرح ملی اقدام ثبت نام کردند.

وی افزود: این طرح دارای تاسیسات زیربنایی بوده و برخورداری دارد و این طرح مثل مسکن مهر نیست در مسکن مهر چند هزار واحد ساخته متقاصی ندارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه نقش مردم در این پروژه‌ها اساسی بوده و دولت نقشی ندارد، تصریح کرد: مردم متناسب با توانایی خود در بازه زمانی مشخص مسکن احداث می‌کنند.

اسلامی با بیان اینکه تسهیلات طرح ملی مسکن در چند لایه پیش‌بینی شده و دارای امتیازاتی است که یارانه آن را دولت پرداخت می‌کند، افزود: امروز ساخت ۲۳۰۹ واحد طرح اقدام ملی در مازندران آعازمی شود.

وی بیان کرد: ۸۱۰ واحد مسکن مهر در ۱۲ شهر استان با ۸۰۴ هزار میلیون ریال اعتبار امروز افتتاح و ۱۶۹۵واحد باقی مانده نیز تا پایان دولت بهره‌برداری می‌شود.

محمد اسلامی همچنین در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع‌های کنار گذر شمالی ساری با اشاره به اینکه شانی جز خدمتگزاری نداریم و در شرایط سخت باید برای مردم کار کنیم، اظهارکرد: امسال در شرایط بد مالی، هزار میلیارد تومان در راههای مواصلاتی شمال کشور هزینه کردیم.

وی افزود: روند اجرای پروژه‌ها مطلوب است و منطقه یک آزاد راه تهران شمال، بخشی از محور هراز، پل پل سفید را در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح در مرکز استان با هدف کاهش ترافیک در ساری انجام می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم پروژه خط آهن گرمسار به اینچه برون را فعال کنیم.

اسلامی با بیان اینکه پروژه‌های راهها و اتوبان را فعال می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه زیرساخت‌ها موفق عمل کنیم، افزود: شورای شهر و شهرداری برای تسریع در اجرای پروژه سه راه جویبار اقدام کند.

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار