شهردار بندرگز گفت : با دستور استاندار و شورای شهر برای رفع مشکلات فاضلاب مسکن مهر کمک شد.


کمک ها در بخش رفع مشکل فاضلاب انجام شده است

به گزارش گلستان 24 ؛جعفر رضایی شهردار بندرگز در پاسخ به گله مندی ساکنین مسکن مهر و تخلیه فاضلاب و جاری شدن آن در محوطه گفت: شهرداری برای انشعابات بیرون از محوطه مسکن اعتبارات مورد نیاز را دریافت نکرده، اما به دستور استاندار و شورای اسلامی شهر در راستای مشکلات تخلیه فاضلاب کمک‌ها انجام شده است.

وی افزود: ما نیز بر اساس دستورات از ساکنین هزینه حفاری را دریافت نخواهیم کرد و شهرداری وظیفه حفاری را نیز بر عهده می‌گیرد.

زین العابدین محمدی رییس شرکت آب و فاضلاب شهرستان بندرگز هم در خصوص مشکلات بهداشتی و تخلیه فاضلاب این مجتمع مسکونی گفت:: شرکت آب و فاضلاب این شهر با اعتبار حدود ۱۰۰ میلیون تومان و ۲۳۰ متر لوله گذاری تا پشت در مسکن مهر را انجام داده است و داخل مجموعه بر عهده مشترکین است.

محمدی افزود:بر اساس تصمیم‌های گذشته سعی بر آن شد تا کارگروهی با حضور معاون عمرانی استاندار و بنیاد مسکن و شرکت آب منطقه‌ای استان تشکیل شود که هنوز تشکیل نشده است.

حدود سه سال است که ساکنین ۱۰۸ واحدی مسکن مهر شهرستان بندرگز با مشکلات فاضلاب و عوارض آن مواجه هستند و براساس گزارش‌های مردمی تضاد اداری برای تعیین خصوصی و یا دولتی بودن زمین این مجتمع وجود دارد وبا دستور استاندار گلستان همچنان این مشکلات ادامه دارد و شرایط بهداشتی ساکنین این مجتمع نیز مطلوب نیست.

انتهای پیام /

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار