بیکی گفت: ۹ دی تبلور اراده ملت در برابر نقشه های شوم دشمن بود.

۹ دی تبلور اراده ملت در برابر نقشه‌های شوم دشمن بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران شاید سخت ترین و حساس ترین زمان هجمه دشمن به کشور همین ایام باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: دوران هشت سال جنگ تحمیلی و پشتیبانی دول غربی از رژیم صدام نتوانست هیچ موفقیتی را در مقابل اراده ملت ایران بدست آورد.

 

وی تصریح کرد: بنابراین دشمنان این انقلاب در این اندیشه اند که از طریق راه های دیگر که هزینه کمتری دارد، به مطامع خود دست پیدا کنند.

 

بیکی ادامه داد: فشارهای اقتصادی و به موازات آن هجمه های فرهنگی دشمن، مردم را در مقابل نظام قرار دادن، جنگ های داخلی، اعتراضات مردمی از راه های غیرقانونی و مایوس کردن مردم از اهداف مهمی است که طراحان ضد انقلاب آن را دنبال می کنند.

 

وی با بیان اینکه 9 دی تبلور اراده ملت در برابر نقشه های شوم دشمن بود، اظهارداشت: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در این روز نشان دادند که در برابر تمامی توطئه های دشمنان ایستاده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: راه مقابله با نقشه های شوم دشمنان انقلاب، صبر و استقامت، بالا بردن آگاهی و تجزیه تحلیل سیاسی، همفکری اندیشمندان سیاسی و اقتصادی، مبارزه با فساد اقتصادی و اداری، تکیه بر توان داخلی، انسجام، وحدت و رافت مردم نسبت به یکدیگر و گوش دادن به فرامین رهبر انقلاب است که می تواند کشور را از این گردنه خطرناک گذر دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار