واگذاری زمین به سیل‌زدگان حاشیه گرگان‌رود در آق‌قلا، اختصاص ۵۶ شعبه اخذ رای در گمیشان، پلاک‌گذاری بیش از سه هزار ماشین کشاورزی در کلاله و سرکشی استاندار از طرح گردشگری روستای کلو گرگان از جمله خبرهای کوتاه دوشنبه گلستان است.

واگذاری زمین به ساکنان حاشیه گرگان‌رود و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرماندار آق قلا  گفت: در راستای تامین زمین برای سیل زدگان واقع در حریم رودخانه ها، ۵ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط روستای چن سبیلی واگذار شد.

به گفته توماج تاکنون ۱۲۶ قطعه زمین به جای خانه های تخریب شده حاشیه رودخانه ها تحویل سیل زدگان این شهرستان داده شد.

**

معاون فرماندار گمیشان از اختصاص ۵۶ شعبه اخذ رای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبرداد و گفت : از این تعداد  ۲۹ شعبه مربوط به بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای بخش گلدشت است.

**

مدیر جهادکشاورزی کلاله از آغاز طرح پلاک گذاری ماشین‌های کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون پلاک‌های یک هزار و ۱۵۰ دستگاه از ماشین‌های کشاورزی کلاله به مالکین تحویل داده شد.

علی علیزاده گفت: پیش بینی می‌شود حدود ۲ هزار و ۷۰۰ تراکتور و ۳۷۰ کمباین در کلاله پلاک گذاری شود.

**

فرماندار گمیشان گفت : ۲۴۳ خانوار از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) این شهرستان که در سیل دچار خسارات شده بودند از تهسیلات کم بهره برخوردار گردیدند.

**

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از کاهش ۴۵ درصدی جمعیت بی سوادان گلستان پس از انقلاب اسلامی خبر دادوگفت : هم اکنون ۹۴.۳ درصد جمعیت لازم‌التعلیم این استان باسواد هستند.

احسان گوهری راد افزود : تلاش می کنیم تا پایان سال آینده همه جمعیت زیر ۵۰ سال این استان از نعمت سواد خواندن و نوشتن بهره‌مند شوند.

**

استاندار گلستان در سرکشی از طرح گردشگری روستای کلو گرگان گفت: بسیاری از روستاهای استان دارای ظرفیت های منحصر به فردی هستند که می تواند زمینه ساز جذب گردشگران باشد.

**

اجرای روکش آسفالت جاده ترانزیتی گالیکش - جنگل گلستان حدفاصل گالیکش تا دو راهی کلاله در مسیری به طول یک هزار و ۲۰۰ متر درحال اجرا است.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار