کلبادی نژاد گفت:با توجه به بسته شدن و مسدود بودن جاده اصلی مازندران به گلستان در ساعات اولیه وقوع سیل گلوگاه، بازگشایی این جاده انجام شده است، اما ترافیک در برخی نقاط همچنان وجود دارد.

رفع کامل انسداد جاده اصلی مازندران به گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ « فریدون کلبادی نژاد» یکشنبه (12 آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان افزود: براثر وقوع سیل در روستای لمراسک و ولمازو گلوگاه به زیرساخت های فراوانی خسارت وارد شده است و یک بانوی سالمند در روستای لمراسک همچنان مفقود است.

 

فرماندار گلوگاه با اشاره به خسارت های وارد شده در سیل اخیر در گلوگاه اظهار کرد: در بخش های مختلف کشاورزی، زیرساختی، راه و ابنیه، تاسیسات و منازل مسکونی خسارت وارد شده است و در حال بررسی و برآورد خسارت ها هستیم.

 

وی گفت: خسارت های بخش های مختلف در دست انجام است و لازم است که لایروبی رودخانه ها با قوت بیشتری عملیاتی شده و در دستور کار قرار گیرد.

 

کلبادی نژاد افزود: با توجه به بسته شدن و مسدود بودن جاده اصلی گلوگاه به گرگان در ساعات اولیه سیل، بازگشایی این جاده انجام شده است، اما ترافیک در برخی نقاط وجود دارد.

 

فرماندار گلوگاه تصریح کرد: برخی از مشکلات در زیر ساخت ها وجود دارد؛ اما اولویت اول ما حفظ جان و مال مردم است و ارائه خدمات به مردم سیل زده و برطرف کردن نیازهای اولیه آنان با اولویت در دستور کار است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار