مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در نقاط مختلف کشور از بارش برف در تهران در اواخر وقت شنبه (۱۴ دی ماه) خبرداد.

هواشناسی ایران ۹۸/۱۰/۱۲| تهران اواخر شنبه برفی می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای با اشاره به بارش برف و باران نسبت به کولاک برف و ابگرفتگی معابر طی روز جمعه تا دوشنبه آینده در 23 استان هشدار داد.

بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، بارش باران و برف از جمعه در مناطق زیر آغاز می شود و تا دوشنبه ادامه دارد.لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف، تشکیل مه و کاهش دید نتایج این باران و برف خواهد بود.

جمعه بعدازظهر 98/10/13 : جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، همدان، جنوب اردبیل، ارتفاعات تهران، قزوین و البرز.

شنبه 98/10/14: نیمه‌غربی سواحل دریای خزر،  تهران، قزوین، البرز، کردستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، همدان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، شمال فارس، شمال و شرق خوزستان، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد و نوار غربی اصفهان.

یکشنبه 98/10/15: کرمانشاه، کردستان، ایلام، جنوب آذربایجان غربی، خراسان رضوی و نیمه شمال خراسان جنوبی.

همچنین بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی در مناطق زیر رگبار باران و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ از شنبه تا دوشنبه هفته آینده روی خواهد داد که موجب آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی خواهد شد و سازمان هواشناسی با توصیه نسبت به احتیاط در تردد مناطق کوهستانی بر پرهیز از اتراق در اطراف رودخانه‌ها تأکید کرده است.

شنبه 98/10/14: خوزستان، فارس، شمال هرمزگان، بوشهر و نیمه غربی کرمان.

یکشنبه 98/10/15: جنوب فارس، شرق بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار