امام جمعه گنبدکاووس گفت: سردار سلیمانی با تلاش و جهادگری‌های خود و سرانجام شهادت مظلومانه درس جهاد و شهادت را در تاریخ ماندگار کرد.

سردار سلیمانی درس جهاد و شهادت را در تاریخ ماندگار کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی سبب شد تا مجلس آینده ما عطر و بوی شهادت گرفته و مانند اوایل انقلاب تنها جبهه انقلابیون در کشور ماندگار شود.
وی با اشاره به ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا افزود: با شهادت سردار سلیمانی گل بر دهان افرادی که به فکر مذاکره با آمریکا بودند گرفته شد و خط انقلاب ما خالص‌تر شود.
امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: مسئله دوگانه کردن استقلال و معیشت در نگاه مجموعه لیبرالی حل شد و با این شهادت بسیاری از موضوعات مشخص شد.

* ریختن خون سردار سلیمانی تضمین نابودی اسرائیل است
وی با بیان اینکه فتنه لبنان و عراق فتنه کوچکی نبود، خاطرنشان کرد: فتنه و شورش‌های خیابانی عراق و لبنان حل شده و در این اتفاق کام دشمن تلخ خواهد شد.
ترابی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب برای شهادت سردار سلیمانی گفت: این بیانیه، بیانیه مرثیه‌سرایی نبود بلکه از مقام بزرگ شهادت تجلیل شد گرچه ملت ایران در غم از دست دادن مالک اشتر زمان خود گریه می‌کنند اما این گریه عشق و اتصال است تا جوارح باطنی را برای انتقام از دشمن آماده کند.

* با شهادت سردار سلیمانی جامعه انقلاب تولدی دوباره یافت
وی ریختن خون سردار سلیمانی را تضمین نابودی اسرائیل دانست و افزود:  خون سردار سلیمانی سبب می‌شود تا پیروزی نهایی عاید منطقه خاورمیانه و غرب آسیا شود و پیروزی نهایی چیزی جز نابودی اسرائیل نیست.
امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی جامعه انقلاب تولدی دوباره یافت و عظمت مقام شهادت و مقاومت و مکتب و مرام امام حسین (ع) بر مردم جهان آشکار شد.
وی  گفت: دنیا پیروزی را در خشونت و خونخواهی می‌بیند در صورتی که پیروزی با معنویت و فداکاری به دست می‌آید.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار