رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه ملت ایران عشق به اسلام را با آرای بیش از 98 درصد به انقلاب اسلامی در رفراندوم 12 فروردین به نمایش گذاشتند، گفت: 12 فروردین سال 1357 سلطه شیطانی فرو ریخت.

سلطه شیطانی در 12 فروردین 57 فرو ریخت

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی شامگاه دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی بزرگداشت یوم الله 12 فروردین اظهار کرد: نظام اسلام، مورد تایید مردم و امام راحل بود وقتی جمهوری اسلامی را پذیرفتیم باید به همه الزامات آن پایبند باشیم.

وی ولایت فقیه و قانون اساسی را از الزامات و ارکان این نظام عنوان کرد و صیانت از نظام دینی را وظیفه همه مردم و مسوولان دانست و تصریح کرد: در روز 12 فروردین سال 1358 یکبار برای همیشه رفراندوم انجام شد و مردم حق خود را استیفا کردند و بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ابراز کرد: ۲۲ بهمن سالروز استقلال انقلاب اسلامی و ۱۲ فروردین سالروز استقرار  نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امام خمینی(ره) در چنین روزی پیام تبریک دادند حکومتی که در آن اختلاف نژاد، سیاه و سفید، ترک و فارس و کرد و بلوچ مطرح نیست و تفاوت افراد فقط در پناه تقوا و برتری در اخلاق و اعمال صالحه است.

احمدی با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین به عنوان نخستین روز از حکومت الله است، اذعان کرد: در 12 فروردین سال 1358 کنگره‌های قصر ۲۵۰۰ ساله تاریخ عمودی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه از هم پاشید و حکومت مستضعفین جانشین آن شد.

وی خاطرنشان کرد: رفراندوم اتمام حجت شرعی برای همگان و نماد تبعیت عمومی از ولایت فقیه است و امام راحل فرمودند من به جمهوری اسلامی رای می‌دهم و از مردم می‌خواهم که به آن رای دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه رفراندوم در رفراندوم از وسوسه‌های خناسان است، ابراز کرد: رفراندوم خناثان جمهوری بدون قید اسلامیت بود و این یک اعتراف بود که امام فرمود به جمهوری اسلامی رای بدهید نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر؛ در حقیقت مردم با رفراندوم در ۱۲ فروردین با رای بیش از 98 درصد به جمهوری اسلامی عشق خود به اسلام اعلام کردند همچنین همبستگی خود را نمایش دادند و رشد سیاسی و اجتماعی خود را به شرق و غرب ثابت کردند.

وی ادامه داد: مردم به اسلامیت نظام رای داده و کمتر از 300 هزار نفر به جمهوری اسلامی نه گفتند باید این تعداد اقلیت تابع باشند و به قانون اکثریت عمل کنند، نفی جمهوری اسلامی به معنای مخالفت با اکثریت است و اصرار  بر آن رای اقلیت به معنای ضدیت است.

احمدی با بیان اینکه هیچ نظامی به اقلیت اجازه ضدیت با رای اکثریت را نمی‌دهد، یادآور شد: اقلیت را مخالفان اسلام تشکیل دادند که این اقلیت‌ها یا باید به اکثریت احترام بگذارند و یا برابر قانون کنترل شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: شعار بی‌حجابی از سوی کسانی سر داده می‌شود که بی‌سواد هستند و سواد دینی ندارند و بی‌حیایی می‌کنند و قانون ستیزند روسری برداشتن و برچوب کردن، اعلام جنگ با قرآن است.

وی با بیان اینکه چه کسانی موضوع رفراندوم را مطرح می‌کنند، گفت: کسانی که نگرش سکولار به حکومت دارند و جدایی دین از سیاست را می‌خواهند مدعی حقوق یکسان جنسیتی برای مرد و زن قائل هستند، اینها نگرش لیبرالی به نظام دولتی دارند ولذا موضوع رفراندوم را مطرح می‌کنند.

احمدی اذعان کرد: برخی تظاهرات آزاد را معادل رفراندوم دانستند و آن را پیشنهاد کردند که البته مردم در روز ۲۲ بهمن مجددا اعلام وفاداری به آرای سال ۱۳۵۷ کردند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار