سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف و باران طی امروز و فردا در برخی استان‌ها از ورود سامانه بارشی جدید به کشور در بعد از ظهر چهارشنبه خبر داد.

هواشناسی ایران ۹۸/۱۰/۱۶|ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ بارش برف و باران در برخی استان‌ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ بررسی نقشه‌های سازمان هواشناسی حاکی از آن است که طی 24 ساعت آینده در سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در استان‌های کردستان کرمانشاه و جنوب آذربایجان غربی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

فردا تا ظهر چهارشنبه جوی آرام در اکثر مناطق کشور حاکم است و از بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و در استان‌های واقع در شمالغرب، غرب و برخی مناطق جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی باعث بارش برف و باران و وزش باد شدید موقتی و در مناطق جنوبی سبب بارش باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد شد.

روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور به جز مرکز و جنوب غرب بارش ادامه خواهد داشت. روز جمعه بارش در جنوب و جنوب شرق کشور تشدید خواهد شد. در این روز در سواحل دریای خزر، شمالغرب و بخش هایی از استان‌های کرمانشاه و کردستان بارش پراکنده باران و برف روی خواهد داد.

به گزارش تسنیم، امروز، فردا و روز چهارشنبه برای تهران آسمان آفتابی و روز پنجشنبه ابری با احتمال بارش 70 درصدی پیش بینی شده است. جمعه و شنبه هفته آینده آسمان پایتخت آفتابی تا قسمتی ابری پیش بینی شده که سرعت وزش باد  در این دور روز 7 تا 19 کیلومتر بر ساعت در جهت شمال-شمال شرقی و شمال غربی خواهد بود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار