فرماندار شهرستان گالیکش درشرق استان گلستان با تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و نیز با تشریح ابعاد مختلف شخصیتی این سردار بزرگ سپاه اسلام خاطرنشان کرد: همه زندگی سردار سلیمانی وقف دفاع از اسلام و انقلاب بود.

زندگی سردار سلیمانی وقف دفاع از اسلام و انقلاب بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گالیکش، علی‌اصغر میرزایی در مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد سلیمانی در جمع مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار داشت که سردار سلیمانی مرد خدایی بود، برای خدا قدم برمی‌داشت و اجر و پاداش خود را نیز از خدا می‌خواست، ذره‌ای به خودش فکر نمی‌کرد و تمام زندگی‌اش را نیز وقف دفاع از انقلاب و اسلام کرده بود.

وی سردار سلیمانی را علمدار انقلاب اسلامی دانست و افزود: این سردار بزرگ سپاه اسلام از شروع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تا زمان شهادت، سنگر به سنگر از حریم اسلام و انقلاب دفاع کرد.

میرزایی اضافه کرد: سردار سلیمانی بنده مخلص خدا بود و به هیچ‌ وجه خطی و جناحی فکر نمی‌کرد، مطیع محض مقام معظم رهبری و از هر لحاظ الگو و اسوه بود و در جهت خدمت به مردم مظلوم تمام تلاش خود را به کار می‌گرفت.

وی تاکید کرد که همه ما بایستی خصوصیات سردار محبوب اسلام از جمله اخلاق شخصیتی و فردی، ابعاد نظامی و حماسی، روش‌های مدیریتی و دیگر خصایص او را الگوی خود قرار داده و در راه خدمت به مردم راهش را ادامه دهیم.

فرماندار گالیکش با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی انسجام و وحدت را در جامعه اسلامی تقویت کرد، ادامه داد: خیلی از گروه‌ها و افراد در کشورهای اسلامی نیز پس از این واقعه و به شهادت رسیدن سرداران مقاومت، همدل و منسجم‌تر شدند.

میرزایی به تواضع و فروتنی سردار سلیمانی نسبت به مردم و سختگیری او نسبت به دشمنان اسلام نیز اشاره کرد و گفت: سردار محبوب قلب‌ها، کودکان و یتیمانی را که خانواده‌شان در حملات ناجوانمردانه داعش و صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسیدند، با تواضع و فروتنی در آغوش می‌گرفت اما در مقابله با استکبار، آنچنان محکم و استوار بود که بقیه مجاهدان و رزمندگام اسلام هم از او تبعیت می کردند.

قرائت زیارت عاشورا، مداحی و عزاداری از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم بود که دیروز دوشنبه درمحل سالن اجتماعات شهرداری گالیکش برگزار شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

شهرستان گالیکش با افزون بر ۶۳ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار