مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس امکانات رفاهی و اسکان این اداره را به صورت رایگان در اختیار همراهان بیماران تصادفی بیمارستان‌های این شهرستان قرار داد.

اقدام تحسین برانگیز مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در تعامل با بیمارستان‎ها
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ تعاون، همکاری و همدلی واژه‌های مقدس و البته بسیار توسعه‌آمیزی است که قرآن کریم نیز آن را رمز موفقیت و پیشرفت برای جوامع مختلف از جوامع بزرگی همچون کشورها گرفته تا جامعه کوچکی به نام خانواده دانسته و تجارب عملی سال‌های متمادی در امور مختلف نیز موید این نکته است که این مفاهیم کارگشاترین راه‌حل برای مشکلاتی است که مردم در جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

شهرستان گنبدکاووس در سالهای اخیر در چندین زمان و موعد حساس نشان داده است مدیرانی دارد که در زمان‌های حساس و لازم می‌توانند هم‌چون یک بدنه واحد برای به دست آوردن هدفی مشخص در کنار هم تلاش کنند که کنگره بزرگ 15 هزار نفری رزمندگان و میزبانی از فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اجلاسیه بزرگ استانی نماز و برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام تنها بخشی از مثال‌های قابل توجه در این حوزه هستند.

اما نمونه بارزی از این همدلی و احساس مسوولیت در جلسه مدیران شهرستان گنبدکاووس در فرمانداری ویژه خودنمایی کرد که موجی از تحسین و تشویق را برای اجراکنندگان و مسببان رخداد مد نظر پدید آورد.

رضا صابری مشاور رئیس دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس در این جلسه پس از آنکه آمار اقدامات و عملکرد برخی از بخش‌های این شبکه در تعطیلات نوروز را به استحضار فرماندار ویژه، مدیران و رسانه‌های گنبدکاووس رساند در اقدامی جالب و همدلانه در کمال تواضع از مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس به پاس همراهی و اقدام تحسین برانگیز وی در ایام تعطیلات نوروزی تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در این ایام امکانات رفاهی و اسکان این اداره را به صورت کاملا رایگان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای در اختیار همراهان بیماران تصادفی در بیمارستان‌های گنبدکاووس قرار داده است تا در یک همدلی و همکاری صمیمانه میان شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش تلاش شود تا بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب خانواده بیماران به جز رنج و درد حال نامساعد بیمار خود آلام دیگری را تجربه نکنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این جلسه با تقدیر از فرج‌الله رزاقی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: ما در شهرستان گنبدکاووس نیازمند تقویت این همدلی و همراهی ها میان تمامی ادارات و نهادهای خدمت‌رسان به مردم هستیم تا بتوانیم مشکلات مردم را با کمک یکدیگر حل کنیم.

عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه امروز شاهد نتیجه بسیار مثبت تعامل و همدلی میان دو اداره و نهاد در شهرستان گنبدکاووس هستیم، افزود: اگر این تعامل و همدلی در همه ادارات نهادینه شود و مدیران فارغ از دستورالعمل‌ها و شرح وظایفی که به آنها محول شده خود را در برابر همه مردم و مشکلات آنها مسوول ببینند بدون تردید بسیاری از مشکلات مردم رفع خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این اقدام را به عنوان یک شهروند و بر اساس رسالت‌هایی که مردم و مسوولان شهرستان با اعتماد خود بر عهده ما گذاشته‌اند انجام دادیم، گفت: انتظار هیچ تقدیر و تشکری ندارم زیرا این یکی از وظایف ذاتی ماست که به کمک مردم و ادارات و نهادهای دیگری بیاییم که مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

فرج‌الله رزاقی با تاکید بر اینکه ما معلمان همواره در کلاس‌های درس دانش‌آموزان را به تعاون و همکاری دعوت می‌کنیم، ادامه داد: بنابراین وظیفه است که با عمل خود به آنها نشان دهیم که دعوت کننده حقیقی به تعاون، همکاری و همدلی هستیم و امیدواریم که بتوانیم با ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش در حد وسع خود گره‌گشای مشکلات مردم باشیم.

به هر تقدیر به نظر می‌رسد فارغ از هرگونه تملق و بزرگنمایی، این حرکت شایسته مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس که با روحیه جهادی صورت گرفته است می‌تواند الگوی مناسبی برای همه مدیران و مسوولان استان گلستان باشد که یکی از بزرگترین معضلات ساختاری‌اش فقدان هماهنگی‌های میان بخشی در ادارات و نهادهای مختلف است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار