رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مجازات سختی برای محکومان امنیتی فتنه 88 که اکنون معتقدند نباید انتقام سخت از آمریکا گرفت در انتظار است.

مجازات سختی در انتظار محکومان امنیتی که "نه" به انتقام سخت دارند خواهد بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام احمدرضا احمدی در مرسم شام غریبان سردار شهید سلیمانی در مصلی امام جعفر صادق(ع) شهرستان اظهار کرد: متاسفانه در داخل کشور محکومان امنیتی فتنه 88 که چند سال در زندان بودند مخالف انتقام از آمریکا برای ترور سردار سلیمانی هستند و ادعا می کنند با این انتقام در منطقه جنگ شده و امنیت کشور به خطر می افتد.

وی با بیان اینکه همه مردم دنیا از آمریکا انتقام خواهند گرفت افزود: این افراد بدانند مردم ایران از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارند که به عنوان مدعی العموم وارد شده و این افراد را به مجازات سخت خود برساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به سخنان ترامپ مبنی بر عدم تهدید و مقابله به مثل به ایران ادامه داد: افرادی که مخالف انتقام بوده و با ترامپ هم عقیده هستند طرفدار آمریکا بوده و اینان باید مجازات شوند.

وی اضافه کرد: روشنفکران خبیث داخلی و خارجی بدانند حدود و موقعیت و زمان ما را برای گرفتن انتقام سخت از آمریکا جز مقام معظم رهبری کس دیگری تعیین نخواهد کرد و همه ایران منتظر دستور وی برای انتقام هستند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به وجود هزاران سردار سلیمانی در نیروهای سپاه کشور گفت: دانشگاه امام حسین (ع) محل پرورش نخبگان سپاه کشور است و خوشبختانه ما در کشور افرادی چون سردار سلیمانی بسیار داریم.

وی مرز اسلام را فراتر از مرز جغرافیایی دانست و خاطر نشان کرد: اسلام مرز خاصی ندارد و فراتر از مرزهای جغرافیایی است و باید در همه جهان نشر و توسعه یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به مجاهدت های سردار سلیمانی در کشورهای لبنان ،سوریه و عراق گفت: اگر سردار سلیمانی و یارانش در عراق،سوریه و لبنان مجاهدت و تلاش نمی کردند امروز مردم شهرهای مختلف کشور مانند گنبدکاووس باید سنگر به سنگر در شهر با داعش می جنگیدند.

سردار سلیمانی رهبر قلبهای مردم جهان بود

رئیس شعبه صلح و سازش شورای حل اختلاف شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: کار برای خدا و حفاظت از حرمین شریفین سبب شد تا سردار سلیمانی رهبر قلب های مردم جهان شود و همه عزادار این مردم مومن باشند.

وی با اشاره به روحیه عرفانی و معرفتی سردار سلیمانی افزود: سردار سلیمانی فرشته نجات همه مظلومان و مستضعفان جهان بود و یقینا راه او هیچگاه متوقف نخواهد شد.

حاج محمد شهرکی گفت: دشمن اشتباه بزرگی را در تاریخ حکومت خود ثبت کرد و وحشت از انتقام ایرانیان آسایش را از وجودش سلب کرده است.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار