همزمان با حمله موشکی تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی «عین الأسد» در عراق، سخنگوی سفارت آمریکا در ابوظبی گفت که تغییری در حضور نظامیان آن در امارات رخ نداده است.

اظهارات سخنگوی سفارت آمریکا در ابوظبی بعد از حملات موشکی ایران

به گزارش گلستان ۲۴؛ صبح امروز چهارشنبه یک سخنگوی سفارت آمریکا در امارات از عدم تغییر در حضور نظامیان آمریکایی در این کشور خبر داد.

خبرگزاری رویترز بدون اشاره به نام این سخنگو گفت که حضور امنیتی آمریکا در امارات تغییر نکرده است.

پیشتر شبکه سی ان ان آمریکا به نقل از برخی مسئولان این کشور از حملات احتمالی به پایگاه‌های آمریکا در عربستان، اردن، عراق، کویت و امارات خبر داده بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش خبر داد.

یک مقام آگاه در سازمان اطلاعات سپاه از حجم تلفات گسترده آمریکایی‌ها در حمله موشکی ایران خبر داد و گفت: مطابق گزارشات دقیق منابع ما در منطقه تا این لحظه دست کم ۸۰ نظامی آمریکایی کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شده اند که زخمی ها بلافاصله با بالگرد از این پایگاه بیرون برده شده‌اند.

آمریکا روز جمعه در اقدامی جنایتکارانه در یک حمله سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نایب رئیس سازمان الحشد الشعبی را به شهادت رساند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار