رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: باید در فعالیت‌های خود جانبداری از فرد یا جناح خاصی را از خود دور کرده و همان طور که قسم خوردیم، امانت‌دار آرای مردم باشیم و انتخاباتی سالم برگزار کنیم.

مجریان انتخابات از جانبداری ‌"فرد یا جناحی خاص" خودداری کنند‌

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا چراغعلی شامگاه پنج شنبه در جمع هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات این شهرستان اظهارداشت: انتخابات رخداد بزرگی است که در اسفندماه سالجاری آن را رقم خواهیم زد و مردم نیز از این آزمایش بزرگ الهی، سیاسی و اجتماعی سربلند بیرون می‌آیند.

وی افزود: حساسیت انتخابات در دوره‌های مختلف در کشورمان همیشه بوده و علت این موضوع فشارها و دسیسه‌های دشمن به‌سرکردگی آمریکا و شخص ترامپ و همدستانش همچون انگلیس و اسرائیل و غیره است که از طریق فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها و همچنین گزینه‌هایی ترور و تنش‌های نظامی مستقیماً اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: متاسفانه از درون هم برخی شکارچیان مسائل سیاسی که منافع خود را به مصالح نظام ترجیح می‌دهند از شرایط اقتصادی حاکم به خاطر کوبیدن جریان سیاسی دولت تدبیر و امید مشکلاتی را در سراسر کشور از طریق به اغتشاش کشیدن اعتراضات قانونی مردم ایجاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: این عین وارستگی است که با همه اختلاف نظرها به هم احترام بگذاریم زیرا همه ما سوار یک کشتی هستیم و باید با همه اختلاف سلیقه سیاسی ضمن پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی خط کشی‌های سیاسی را کنار گذاشته و در کنار هم باشیم و همچنین بتوانیم این همبستگی را به معرض دید مردم بگذاریم زیرا مثل همیشه سبب وحدت و انسجام بیشتر ملی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

چراغعلی به مدیران و عوامل اجرایی انتخابات توصیه کرد: از بین جوانان مدیران آینده پرورش دهیم، نیرو سازی کنیم تا عصای دست نظام در آینده شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: به اصحاب رسانه شناسنامه‌دار اعتماد کنید، تذکرات لازم را قبلاً به آنها بدهید و در مقابل با رسانه‌هایی که شناسنامه‌دار نیستند و با نشر مطالب کذب و توهین‌آمیز قصد به خطر انداختن امنیت را دارند ضمن برخورد جدی، به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات رسانه ها در دادگستری معرفی کنید.

وی گفت: باید در فعالیت‌های خود جانبداری را از خود دور کرده و همانطور که قسم خوردیم، امانت‌دار آرای مردم باشیم و انتخاباتی سالم برگزار کنیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار