یادداشتی به قلم مهدی محمدی:

کارشناس مسائل سیاسی کشور در کانال تلگرامی اش نوشت: تشکیل کمپین اطلاعاتی ها در تهران چه هدفی دارد؟ و دولت، برای اینکه نورچشمی خود را به لندن بفرستد چه ریسک امنیتی را پذیرفته است؟

تشکیل کمپین اطلاعاتی ها در تهران چه هدفی دارد؟

به گزارش گلستان 24، مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی و از اعضای سابق دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در کانال تلگرامی اش نوشت:

هفته پیش در این کانال نوشتم آقای حمید بعیدی نژاد که مذاکره کننده ارشد برجام بوده دستخوش خود را گرفته و به زودی به عنوان سفیر به انگلیس خواهد رفت. دو روز قبل این اتفاق افتاد. حالا جای این سوال است که بپرسیم "نیکلاس هاپتون" سفیر جدید لندن در تهران قبلا در MI6 چه کاره بوده و ٩ ماه مانده به انتخابات به تهران آمده که چه بکند؟همین سوال عینا درباره "فرانسوا سنمو" سفیر فرانسه در تهران هم قابل پرسیدن است. او چه ارتباطی با DGSE (سرویس اطلاعات خارجی فرانسه) دارد؟ عینا همین سوال درباره سفیر آلمان در تهران نیز - که البته در راه است و هنوز به تهران نرسیده- مطرح است. سرجمع مسئله این است که تشکیل کمپین اطلاعاتی ها در تهران چه هدفی دارد؟ و دولت، برای اینکه نورچشمی خود را به لندن بفرستد چه ریسک امنیتی را پذیرفته است؟

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار