عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران و جبهه مقاومت، ضربات متعددی به آمریکا خواهند زد و آنان را از منطقه خارج می‌کنند.

انتقام ایران خروج آمریکا از منطقه است/به پرت و پلاگویی افتاده‌اند

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی‌اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به اقدام هوشمندانه‌ای که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه آمریکا انجام داد، اظهارداشت: با توجه به درخواست مردم مبنی بر ضرورت انتقام سخت و کوبنده از عاملان شهادت سردار سلیمانی، این وعده در اولین گام با اقدامی سخت و کوبنده و با شلیک ده‌ها فروند موشک و ضربه زدن به یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا در سطح منطقه انجام شد.

وی با بیان اینکه این اقدام منجر به خوشحالی مردم ایران و منطقه شد، ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند «این اولین سیلی محکم ایران به صورت ترامپ و عواملش بود اما آنان باید بدانند که بهای خون مقدس شهید سلیمانی و هم رزمانش با انتقام نهایی یعنی خروج آمریکا از منطقه به دست می‌آید»

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: خواسته و مطالبه به‌حقِ مردم منطقه این است که نیروهای اشغالگر آمریکا از منطقه خارج شوند که به زودی و با همت و تلاش مجاهدان جبهه مقاومت، این اتفاق رخ می‌دهد.

کریمی با اشاره به سخنرانی ترامپ پس از حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا گفت: صحبت‌های ترامپ و نوع رفتارش نشان داد که وی از ضربه‌ای که ایران به پایگاه آمریکا وارد کرده، سردرگم است و به شدت از انتقام‌های بعدی جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، وحشت‌زده و دچار آشوب ذهنی و تنش شده است.

وی با بیان اینکه ترامپ و آمریکایی‌ها از بلایی که بر سرشان خواهد آمد، به شدت هراس دارند، تصریح کرد: سیلی اول ایران به آمریکا باعث پرت و پلاگویی ترامپ شد و در صحبت‌های او تناقض‌های بسیار زیادی وجود داشت.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آمریکایی‌ها هنوز این ضربه محکم را هضم نکرده‌اند، باید بدانند که جبهه مقاومت ضربات پی‌درپی و متعددی را به ترامپ, عواملش در منطقه وارد خواهد کرد و آنان را از منطقه خارج می‌کنند که اجازه سازماندهی مجدد و اقدامات جنایت‌کارانه در منطقه را نداشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار